vaaleanpunainen valkovuoto, rv 39+6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Aamulla tuli vähän vaaleanpunaista/rusehtavaa limaista vuotoa. (ehkä yhen tl verran) Haisi valkovuodolle. Nyt taas normia valkovuotoa.
onkohan tuo Valkovuotoa? limatulppaa? vai lapsivettä?
Esikoiselta meni limatulppa veren sekaisena vuotona, sitä oli niin paljon ettei siitä voinut erehtyä ja sairaalaan piti lähteä heti.
Mitähän tää nyt on!?

Aika vaikea sanoa mut luultavasti joko valkovuotoa tai sit limatulppa. Kummiskin kertoo et jotain on tapahtumassa.
Itsellä oli veriviiruja valkovuodon seassa,ja sit tuli ihan limaaista vuotoa jos myös veriviiruja. Tuli lähtö samana päivänä synnyttämään.

Limatulppa! Kuulostais ainakin ihan limatulpalta :) Kaikkihan ei edes huomaa, että se menee tai on tullut. Toisaalta, limatulppa voi mennä pariakin viikkoa ennen synnytystä, synnytys ei siis mitenkään aina käynnisty nopeasti sen menemisen jälkeen. Itselläni alkoi muutaman tunnin päästä limatulpan menemisestä synnytyssupistukset. Tsemppiä! :) :)

Alkuperäinen kirjoittaja ohis kyselee:
onko limatulppa huomattavissa ja onko se "kuinka iso" klöntti ? *nolona kyselee*

No on se aika iso että ainakin itse huomasin... Mutta ei tietenkään mikään älytön. Ei sitä kaikki kuitenkaan huomaa.

onko limatulppa huomattavissa ja onko se "kuinka iso" klöntti ? *nolona kyselee*

Kaikki ei sitä huomaa, tai kaikilla se ei mene ns. yhtenä kökkönä. Toisilla saattaa kuitenkin tulla paksua, osittain veristä limaa (limatulppa), eikä siitä voi erehtyä. Se on kovin erilaista. Itselläni 2 raskautta, joista ensimmäisessä limatulppa tuli ja oli selvästi tunnistettavissa, oli paksumpaa ja isompi köntti, mitä normaali valkovuoto on ja siinä oli tosiaan seassa verta :D
Toisessa raskaudessa en limatulpan menemistä edes huomannut.

Mä en oo ainakaan huomannu mitään klönttiä tulevan ennen synnytystä. 6 lasta oon synnyttänyt. Vähän verensekaista valkkaria on kyllä tullu aina. Samana päivänä on yleensä sitten tullu lähtö sairaalaan. Onnea ap!

Alkuperäinen kirjoittaja jee:
Mä en oo ainakaan huomannu mitään klönttiä tulevan ennen synnytystä. 6 lasta oon synnyttänyt. Vähän verensekaista valkkaria on kyllä tullu aina. Samana päivänä on yleensä sitten tullu lähtö sairaalaan. Onnea ap!

Mulla oli limatulppa sellainen iso kellertävä klöntti, veriviiruinen. Tuli n.5h ennen synnytystä

mulla vaalenapunainen vuoto oli limatulppaa, sitä tuli aluksi vähän, sitten enemmän, ei mitään varsinaista klönttiä kuitenkaan. sitä limaa alkoi tulla yhtenä iltapäivänä ja n. 9 tunnin päästä lapsi oli jo ulkona. Niin, ja lapsivettä alkoi sit tulemaan kanssa samoihin aikoihin.
Onnea synnytykseen!

tuliski pian lähtö, tää on elo on aika tukalaa jo!
Mut kun sitä vaaleanpunaista mönjää tuli vain niin vähän ja sit kohta normia valkovuotoa. Se ei mitenkään voinu olla koko limatulppa. Olinkin jo ihan onnessaa et nyt kohta tapahtuu jotain mut ei mitään.... Normi olotila.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
tuliski pian lähtö, tää on elo on aika tukalaa jo!
Mut kun sitä vaaleanpunaista mönjää tuli vain niin vähän ja sit kohta normia valkovuotoa. Se ei mitenkään voinu olla koko limatulppa. Olinkin jo ihan onnessaa et nyt kohta tapahtuu jotain mut ei mitään.... Normi olotila.

Ei se yhtenä klönttinä varmaan koskaan tule kerralla ulos! Älä menetä toivoa ;) Eikä se koko tulppa sellasta könttimäistä ole =)

Mulla sitä limatulppaa vuoteli rv 27 lähtien ihan loppuun saakka. Tosin paikat alkoivatkin kypsyä liian aikaisessa vaiheessa. Mutta kyllä se melkein poikkeuksetta on merkki siitä että kohdunsuulla jotain tapahtuu.