vaalennatteko aina koko pään vai juurikasvun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jinx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jinx

Vieras
Mulla voimakkaasti vaalennetut hiukset, tuhkan vaalea väri. Mutta aina kun tulee aika värjätä juurikasvu niin vedän värin myös koko päähän ja siis pitemmäks aikaa ku siks pariks minuutiks mitä ohjeis neuvotaan. Tämä siks että tuhkan sävy on muuttunut aina kellertäväks ja halun sen takasin tuhkasemmaks. Teettekö muut näin?? Kohta vissiin palaa hiukset ihan karrelle, mut en vaan tykkää siit keltasuudesta mikä puskee läpi. Mitkään hopeasampoot ei oo mulla auttanu.

Silloin kun itse vaalensin, niin käsittelin vain juurikasvun. Saamoit levittää vähän pidemmälle, mutta en ikinä koko päähän. Nyt kampaajalla vaalennetut hiukset juurikin sen takia, että päänahka ja hiukset haluan säilyttää paremmassa kunnossa.

Kun pidin vaaleita vielä niin levitin värin myös muualle hiuksiin samasta syystä. Ei se mun hiuksia huonontanu. Annoinkin kyllä juurikasvun kasvaa aika pitkäks. :ashamed: Etten iha kuuakuden välein värjänny..

ei hiukset kauaa kestä tuommoista, ainakaa hyvänä! jessus! mä en oo ikinä vetäny koko päähän enkä uskaltaiskaa vaik hiukset tosi hyväs kunnos. osta laadukas hopeeshampoo!

No on kampaamosta ostettu laadukkaita sampoita pariakin eriä, mitä ikinä ovat parhaaks suositelleet, mut ei mitään silminnähtävää eroo oo tullu...eli keltasuus tulee läpi. Ja näin mä oon värjänny viimekskin kun olin muutamia vuosia sitten blondi...täs välis oli vähän tummempaa hiusta...ja sillonkin kyllä tukka pysy päässä. Kysyin täs vaan et tekeekö kukaan muu niin, vai oisko jollain jotain parempaa vaihtoehtoo. Juu juu, lopeta blondaaminen ja siirry tummaan...

Monta vuotta tuli blondattua ja aina vaan juurikasvu. Joskus lopuksi laitoin värin noin 5 min. myös pituuksiin ja latvoihin. Mun ohuet hiukset ei olis kestänyt aina koko pään vaalennusta, enkä muutenkaan pystynyt kasvattamaan ikinä kovin pitkiä hiuksia, kun latvat murenivat, vaikka värjäsin vain juurikasvun. Nyt onneksi oma väri :)

Itselle osoittautunut hyväksi redkenin extreme-sarja hoitavuutensa ansiosta, siihen keltasuuteen se ei kyllä auta. Hopeashampoo oli aikoinaan toimiva, mutta jos olet jo senkin kokeillut niin kipaisinpa melkein kampaajalla... Tai sitten yrittäisin värjätä jonkun blondin siihen päälle. Pieni ripaus mustaa väriä blondauksen seassa antaa "kylmän" sävyn joka tasoittaa keltaisuutta. En tosin itse ole kokeillut, mutta kuullut näin.

Alkuperäinen kirjoittaja janukka:
Itselle osoittautunut hyväksi redkenin extreme-sarja hoitavuutensa ansiosta, siihen keltasuuteen se ei kyllä auta. Hopeashampoo oli aikoinaan toimiva, mutta jos olet jo senkin kokeillut niin kipaisinpa melkein kampaajalla... Tai sitten yrittäisin värjätä jonkun blondin siihen päälle. Pieni ripaus mustaa väriä blondauksen seassa antaa "kylmän" sävyn joka tasoittaa keltaisuutta. En tosin itse ole kokeillut, mutta kuullut näin.

Tuleekohan blondiin musta mustana (vai vihertävänä tms)...

Olen paljonkin blondaillut ja siis sekä juurikasvua, että koko päätä ja myös ottanut pelkkiä raitoja. Sekä kotona, että kampaajalla.
Tällä hetkellä en ole blondi.