Hae Anna.fi-sivustolta

Vaalenvirheä kaapu

Viestiketju osiossa 'Unien tulkinta' , käynnistäjänä Uni, 02.07.2005.

1. Uni Vierailija

Nämä ovat vain pieniä katkelmia unesta, valitettavasti muistan vain osan, mutta se jäi mietityttämään - senpä takia, jos joku osaisi kerto mitä merkitsee.

Osa unesta oli jollain tavalla uskonnollinen, siis sen tunnelma. Siinä oli nuorimies jolla oli yllään ohuesta ilmavasta kankaasta tehty vaalenvihreä kaapu. En ede muista mitä unessa tapahtu, mutta tuo kaapu jäi siitä elävästi mieleen.
    Uni muuttui jossain vaiheessa, luonani oli kirjakauppias. Asuin syrjäisellä seudulla, enkä päässyt sieltä usein kaupunkiin. Kirjakauppias myi minulle kirjoja, olin ensin ostamassa ne kaikki. Sitten aloin karsia, koska en mielestäni tarvinnut niitä. Kyseessä oli oppikirjat, joita olin ostamassa pojalleni. Huomasin kuitenkin, että joukossa oli myös kirja Jäniksen vuosi. En ole kyseitä kirjaa lukenut, elokuvan olen nähnyt joskus vuosia vuosia sitten. Unessa tuo kirja oli todella paksu opus.

En tiedä saako noista mitään irti, mutta jos joku osaa tulkita, niin Kiitos :)

2. Omenapuu Vierailija

Hei,

Vihreä väri kertoo parantumisesta tai parantajasta. Poika, jolla tämä vaaleanvihreä kaapu oli, voi olla yksi oppaistasi?
    Etsipäs käsiisi tuo kirja: Jäniksen vuosi, lue se - siinä voi olla sinulle jokin viesti, ymmärrät kyllä kun sen luet.

Jäniksen vuosi voi myös kuvata kiinalaisen horoskoopin mukaista jäniksen vuotta, siinä voisi olla ennuste sinulle...

Olisiko näistä vihjeistä sinulle apua?

Lämmöllä, Omenapuu

3. Uni Vierailija

Kiitos omenapuu,

En nyt heti keksi miten vaalenvihreä kaapuinen poika voisi tarkoittaa, unessa tunsin hänet, mutta en ole varma tunneko oikeasti.
    Mutta tuo kirja pitänee lukea, eipä tullut itse mieleen... :)
    Sellaisen jutun huomasin (kun mainitsit kiinalaisen horoskoopin), että poika jolle olin kirjoja ostamassa on syntynyt jäniksen vuonna, voisi olla jokin yhteys asiaan, en ainakaan vielä tiedä mikä.

4. Omenapuu Vierailija

Niin, unesi vaaleavihreäkaapuinen poikahan voisi olla oma poikasikin, vihreä kertoo myös henkisestä kasvusta. Onko poikasi mielestäsi luonnostaan kiinnostunut näistä henkisistä asioista? Oppikirjat, joita etsit - huomaatkin, että kaikkia asioita ei sinun tarvitse pojallesi opettakaan, hän siis jo tietää?

Jokatapauksessa unesi avautuu joko kirjan ostamalla tai sitten se liittyy tähän poikasi kiinalaiseen horoskooppiin, sieltä luonnekuvaus ja/tai tulevat tapahtumat...

Voiskohan olla jotain tällaista?

Omenapuu

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri