Vaalikonetta pukkaa, Timo Soini kone!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äänestäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
70% erimieltä:whistle:

Ja mä niin aattelin äänestää niitä. Pitää vissiin miettiä uudestaan. Soini kieltäis avioerot, raiskattu ei sais tehdä aborttia, naiset ei sais olla pappeja... Piru ihan sama jos äänestäis räsästä. Mä en taida ääneestää lainkaan. Ne on kaikki päästään vialla.

[QUOTE="vieras";23126087]Myös 100% eri mieltä.
Eikös toi ole joku pila?![/QUOTE]

No onhan se Soini aikamoinen vitsi, mutta kyllä se oikeasti on noista asioista tuota mieltä.

[QUOTE="vieras";23126117]No onhan se Soini aikamoinen vitsi, mutta kyllä se oikeasti on noista asioista tuota mieltä.[/QUOTE]

Mä luulin oikeesti, että tuo on joku pila! En olis persuja äänestänyt muutenkaan, mutta tulipahan asialle viimeinen sinetti!

Soini on ihan viksu, mutta en äänestä persuja siksi että ne muut ei oo ja sellaisia en halua eduskuntaan. Nytkin on jo kaikeinlaisia sinne päässy Soinin vanavedessä kiitos suomalaisen ääntenlaskenta tavan

Kantsii ehkä varmistaa faktoja/tutustua kunnolla ensin hänen lausuntoihinsa ennen kun uskoo nämä... joku pila selvästi... kaikkien politikkojen lauseista vois saada tuollasia väitteitä jos kuuntelis vaan puolet asiasta tai jotain...p.s. itse äänestän kristillisiä kyllä, joten ei sinänsä puolustuspuhe...

[QUOTE="vieras";23126235]Puolet helsinkiläisistä perussuomalaisten kannattajista aikoo äänestää Soinia, vaikkei hän ole edes ehdolla Helsingin vaalipiirissä.[/QUOTE]

Aku Ankka saa siis pahan kilpailijan näissä vaaleissa.

[QUOTE="vieras";23126273]Tämäntapaiset perussuomalaisten ivaaminen ja panettelu vaan vahvistaa meidän rivejä. Perussuomalaiset saavat keväällä kolmasosan kaikista äänistä.[/QUOTE]

Et ole oikea perussuomalainen.

[QUOTE="vieras";23126273]Tämäntapaiset perussuomalaisten ivaaminen ja panettelu vaan vahvistaa meidän rivejä. Perussuomalaiset saavat keväällä kolmasosan kaikista äänistä.[/QUOTE]

Mitä ivaamista se on jos kertoo faktoja?

Testaa synkkaako sinulla ja Soinilla! Timo Soini on kovassa nosteessa oleva poliitikko. Puolet helsinkiläisistä perussuomalaisten kannattajista aikoo äänestää Soinia, vaikkei hän ole edes ehdolla Helsingin vaalipiirissä. Tässä vaalikoneessa voit testata tulisiko sinunkin äänestää Soinia vaalipiiristäsi huolimatta!