Vaalikonetta pukkaa, Timo Soini kone!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äänestäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="tiina";23142180]sama juttu, olin vakavasti miettinyt Soinin äänestämistä, mutta viimeistään tuo että raiskattu nainen ei saisi tehdä aborttia muutti kyll mieleni täysin :o[/QUOTE]

Tosian, tuota raiskattujen oikeutta aborttiin tarvitaan, koska mamut raiskaavat kiihtyvään tahtiin suomalaisia naisia...

[QUOTE="vieras";23126729]Katolisella kirkolla tuntuu olevan sama kanta mainitsemiisi asioihin kuin muslimeilla, mutta muslimeista poiketen katoliset eivät hirtä, kivitä kuoliaaksi tai muutoin tapa niitä rikkoineita ihmisiä, lisäksi katoliset eivät salli lapsiavioliittoja.[/QUOTE]

Niin, katoliset sallii vain lasten nussimisen. Etenkin papit ovat erikoistuneita siinä lajissa.

[QUOTE="vieras";23126032]Olet 90% asioista erimieltä Soinin kanssa[/QUOTE]

Samoin. Ainoastaan Natosta oltiin samaa mieltä.

Tosin naispappeudesta olisin voinut vastata toisinkin, sillä kristityt eivät "saisi" suvaita naisia kirkossa, mutta ihmisoikeudellisesti se ei voi olla niin. Eli nainen kirkossa on musta ristiriitaista.
Siksi kirkko ja valtio ei voi olla yhdessä..

70% erimieltä:whistle:

Ja mä niin aattelin äänestää niitä. Pitää vissiin miettiä uudestaan. Soini kieltäis avioerot, raiskattu ei sais tehdä aborttia, naiset ei sais olla pappeja... Piru ihan sama jos äänestäis räsästä. Mä en taida ääneestää lainkaan. Ne on kaikki päästään vialla.

No ääni persuille on ääni äärikristillisille. Eli joo, sama asia se on oikeastikin.

Ihan sama mitä mieltä Soini on, se on kuitenkin meidän vallankumous noita lahjottuja ja vuosikausia vallassa olleita puolueita vastaan. Ne ovat ottamassa järkyttävän määrän velkaa lapsillemme. www.velkakello.fi, ja samalla yksityistämässä ja myymässä viimeisiä kansallisomaisuuksiamme ulkomaille. Suomesta tulee kehitysmaa jos nykyinen hallituspohja saa jatkaa. Tutkikaa asioita ja herätkää, nyt on viimeinen mahdollisuus. Soini on ainakin rehellinen vauveli.