Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:Eiks savu tee ihoa likaiseksi?
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:Eiks savu tee ihoa likaiseksi?
Ei, vaan noki
Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Ei, vaan noki
Ok
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri::hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri::hug:
Eihän kaupunkilaistollo tiedä kun on ollut vain sähkösaunassa ja puusaunassa.:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Ja voi sentään, kun savusaunan löylyt ovat niin pehmeät :heart: Pari kertaa olen päässyt siitä ihanuudesta nauttimaan.
Onko sulla muuten tapana keitellä juhannusjuustoa?
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Heh, muuta kanssani maalle. Haluan muuttaa kainuuseen
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Perskuta mulla on ollu turtles-maski naamassa jo pari tuntia. Oon unohtanu koko asian. Tarttis kai mennä suihkuun :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Perskuta mulla on ollu turtles-maski naamassa jo pari tuntia. Oon unohtanu koko asian. Tarttis kai mennä suihkuun :headwall:
Hah![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Mä kävin koiran kanssa lenkilläkin naama vihreenä. Onneksi ketään ei tullut vastaan
Alkuperäinen kirjoittaja Ellida:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Ja voi sentään, kun savusaunan löylyt ovat niin pehmeät :heart: Pari kertaa olen päässyt siitä ihanuudesta nauttimaan.
Ei oo mulla tapana.
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Alkuperäinen kirjoittaja Ellida:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Ja voi sentään, kun savusaunan löylyt ovat niin pehmeät :heart: Pari kertaa olen päässyt siitä ihanuudesta nauttimaan.
Ei oo mulla tapana.
Ok, se on sitten perinteenä täällä vähän alempana, jos vain muistan asuinpaikkasi vähänkään oikein =)
Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Mä kävin koiran kanssa lenkilläkin naama vihreenä. Onneksi ketään ei tullut vastaan
Ei siellä ole muita taloja lähellä?Jos joku nähnyt ikkunasta.![]()