V
vääntäkää rautalangasta
Vieras
Mä olen ymmärtänyt, että samanhenkisiä ihmisiä etsitään kaveriksi. Kerran sinne rekisteröidyin ihan vain uteliaisuuttani. En laittanut mitään muuta tietoa kuin nimen, en edes paikkakuntaa. Kuvaa en laittanut. Ja melkein heti tuli sähköpostiin, et joku henkiö x haluaa mut ystäväkseen. Kieltäydyin, koska hän oli täysin vieras, eikä mitään yhteisiä harrastuksia näkynyt ja kuvassakin näytti ihan vieraalta. Nyt päätin kokeilla sitä uudestaan ja lisäsin profiiliini vähän tietoja harrastuksestani sekä syntymäajan ja paikkakunnan. Ja taas tämä sama tyyppi toiselta puolelta Suomea haluaa mun kaveriksi.
Siis onko siinä se idea, et yritetään saada kaveriksi kuka tahansa ventovieras? Mä luulin, et vaikka yhteisten harrastusten kautta tms etitään niitä ihmisiä, mut olenko tajunnut väärin? Muutamilla tutuilla näyttää olevan kaverilistassaan ihmisiä, jotka he irl tuntevat myös.
Siis onko siinä se idea, et yritetään saada kaveriksi kuka tahansa ventovieras? Mä luulin, et vaikka yhteisten harrastusten kautta tms etitään niitä ihmisiä, mut olenko tajunnut väärin? Muutamilla tutuilla näyttää olevan kaverilistassaan ihmisiä, jotka he irl tuntevat myös.