V
"vieras"
Vieras
Olen koittanut illan aikana tavoitella toisella pulen suomea asuvaa 85v vaariani. Normaalisti hän pitää puhelimen mukana jopa vessassa ja saunassa ja varmistaa aina ettei akku lopu, mutta nyt on puhelin kiinni ja minulla hätä. Vaari asuu yksin, eikä lähistöllä asu sukulaisiakaan, vaarin tuttavia en sen kummemmin tunne. Hänellä on ollut sydämen kanssa ongelmia ja tämänvuoden puolella tehty pallolaajennuskin.
Sanokaa nyt millä minä saan mielenrauhan? Mitä jos jotain on tapahtunut? :'( Mistä mä saan jonkun tarkistamaan että kaikki on ok? Odottelenko nyt kaikessa rauhassa vaan vai soitanko hänen lähisairaalaan tai jonnekin onko hänet viety sinne? Mitäs jos hän ei huomennakaan vastaa puhelimeen, saanko soittaa poliisille että käyvät katsomassa?
Ylireagonko?
Sanokaa nyt millä minä saan mielenrauhan? Mitä jos jotain on tapahtunut? :'( Mistä mä saan jonkun tarkistamaan että kaikki on ok? Odottelenko nyt kaikessa rauhassa vaan vai soitanko hänen lähisairaalaan tai jonnekin onko hänet viety sinne? Mitäs jos hän ei huomennakaan vastaa puhelimeen, saanko soittaa poliisille että käyvät katsomassa?
Ylireagonko?