Vaasan Rantasipi Tropiclandiassa lasten kanssa yöpyneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Respantäti itsekin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Respantäti itsekin

Vieras
Mietin sieltä huoneen varaamista, mutta mulle ei oikein aukene nuo niiden lasten lisävuoteet, junnupatjat, lapset ilman lisävuodetta jne... varaus mahdollisuudet. Olen aina yöpynyt hotelleissa, joissa alle 13-vuotiaat yöpyy veloituksetta ja saa siis myös oman pedin. Miten mun kuuluisi oikein varata tuolta, että saan oikein? Kun yritän varata kahdelle lapselle junnupatjaa, niin herjaa, että ei ole mahdollista. Ei siis löydy huonetta, johon mahtuu 2 junnupatjaa. No ok, tämän ymmärrän. Sitten koitan, että 2 lasta ilman omaa petiä. Tämän varaaminen onnistuu (mutta miten se yöpyminen muka onnistuu 4:ltä henkilöltä huoneessa, jossa on yksi kahden hengen sänky???) Sitten kokeilin, että kaksi aikuista ja yksi LAPSEN lisävuode. Ajatuksena, että toinen lapsi nukkuisi meidän välissä. Koska tämä olisi varmaan se järkevin ratkaisu, että kaikki saa nukuttua. No tämä varaus onnistuisi, mutta hinta on halvempi kuin silloin, jos koitan laittaa mukaan kaksi lasta ilman yhtään lisävuodetta!

Eihän tässä ole mitään järkeä. Kyllä se lisävuoteen tekeminen nyt kalliimmaksi tulee kuin sen yhden lisälapsen aamiainen ja kylpylässä käynti. Kun alle kouluikäisten aamiaiset ainakin meillä on tyyliin yksi leipäsiivu. Mitä sitten, kun kävelemme hotelliin ja meitä onkin neljä? Lätkäiseekö ne lisämaksua yhdestä lapsesta??? Miksi ei ole mahdollista varata kaksi lasta, ja vain yksi lisävuode. Murr....

Niin, onko siis kokemuksia siellä lasten kanssa yöpymisestä ja miten teillä oli huone netin kautta varattu ja mitä odotti perillä?

En ole koskaan varannut netistä, vaan soitto paikan päälle ja asia selviää. Yleensä hintakin on halvempi. Tämän hotellin huoneisiin olen pettynyt, huonosti siivottu ja lattialla oli ihan selvää pissaa :(

[QUOTE="piipi";28413476]En ole koskaan varannut netistä, vaan soitto paikan päälle ja asia selviää. Yleensä hintakin on halvempi. Tämän hotellin huoneisiin olen pettynyt, huonosti siivottu ja lattialla oli ihan selvää pissaa :([/QUOTE]

jaiks, pitänee ottaa oma luuti ja pesuaineet mukaan...

En ole ollut tuossa hotellissa yötä, mutta helpoiten huoneen varaaminen taitaa sujua soittamalla sinne. En ole oikein mistään onnistunut varaamaan netistä haluamaani huonetta, kun meitä on 2 aikuista ja 2 lasta. Soittamalla varaaminen on onnistunut ja erittäin mukaviakin huoneita on järjestynyt ihan normaaliin hintaan.

Ei olla netistä varattu koska siinä on juuri tuo ongelma, että herjaa lapsimäärästä. Ollaan soitettu hotelliin, sillä selviää parhaiten. Ollaan yövytty superior-huoneessa (muistaakseni sillä nimellä oli) sekä sviitissä. Molemmissä lisävuoteena siis levitettävä vuodesohva. Kolmannelle lapselle oli pinnasänky. En edes tiedä mitä nuo junnupatjat ovat kun meilllä on mahduttu levitettävään sohvaan. Ihan kiva paikka, t osin hotelli vaatisi jonkinlaista remonttia jo. Ja huoneiden siivous voi olla sitä sun tätä. Esim. sviitistä olis paljon valittamista mutta normaalihuone oli ihan hyvässä kunnossa. Ystävällistä palvelua sieltä saa ja kannattaa pyytää ja kysellä rohkeasti jos jotain puuttuu :)

Kuten moni muu jo edellä, neuvon soittamaan suoraan ko. paikkaan eikä yrittämään varausta netistä. Nettiin ei laiteta kaikkia mahdollisuuksia ja paikasta riippuen saattaa myös olla tarjouksia, joita et netissä näe. Esim. Kerran saimme sviitin standard-huoneen hinnalla, vaikka netti näytti hotellin olevan täysi. Tämä syystä, että virkailija pystyi majoittamaan lapsen sohvalle, mutta netissä tämä ei onnistunut.

Yhteistyössä