Vaatekoko suhteessa pituuteen? Tylsyys vaivaa :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a.p"

Vieras
Pitkällä normaalivartaloisella tai jopa hoikallakin ihmisellähän voi olla vaatekoko 38/40. Lyhyt ihminen taas on jo rehellisesti lihava käyttäessään tuota kokoa.

NYt seuraa sitten se kysymys. Mikä olisi "sopiva" koko 150cm pitkälle?Mikä liikaa, mikä liian suuri?
Entä 160cm pitkälle?

156 ja PUOLI cm pituutta ja vaatekoko mulla 34 / xs, housujen koossa menee esim. gina tricotin kapeissa mustissa housuissa tuumakoko 25 ( tosin vyötärölle jää vielä pieni makkara kun kuopus 10kk, toivottavasti saan sen sulateltua pois. =)) Oon vartalomalliltani ollu aina sellainen tasapaksu (tai tasahoikka), naisellista muotoa on alkanu ilmestymään vasta kahden lapsen jälkeen. Tämä ei tietenkään haittaa.;)

No tasan ei mene. :D Mulla vaatekoko on kyllä tuo 34, mutta joko xs tai s, ja housuista menee tuumakoko 26 tai 27. Yläosasta olen pieni, mutta peppu on sit suurempi. ;)

Siskoni on samanpituinen, mutta paljon paljon painavampi. Hän on vaatekoossa ehkä L tai 42-44. En koskaan haluaisi olla sen kokoinen. 50 kg painoisenakin olen kokoa 34-36, farkut silloin 27 tai 28.

Yhteistyössä