Vaatetusapua kaipaa hän :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mä en oikein tiedä, että minkälaiset vaatteet sopisivat mun kropalle. Pituutta on 170 cm ja painoa tällä hetkellä 85 kg (alaspäin ollaan kuitenkin menossa ). Yläosa on suurin piirtein kokoa L ja alaosa XL. Kuva varmaan auttaisi ideoimaan, mutta sitä nyt ei ole saatavilla. Vartalon kapein kohta on heti rinnan alla. Mä en edes tiedä, että onko tämä päärynä vai omena, vai H vai A vai mitä niitä nyt onkaan :)
Mutta siis minkä mallisia vaatteita kannattaisi käyttää? Olisi kiva, jos joku osaisi antaa vinkkejä noiden tietojen perusteella. Ja olisi myös mukava, jos joku jaksaisi linkittää vaikka nettikaupoista kuvia vaatteista :)

Etsi joku julkkis jolla on samanlainen hiusten ja silmien väri kuin sulla (tai kroppa) ja ota siitä värivinkit ja leikkausvinkit.
Ja voithan kopioida jotain julkkista jonka tyyli iskee :)

Olisiko vaatetus joka korostaa juuri tuota kapeaa kohtaa, puserot joiden rypytys on rinnan alla.
Avokaulaiset puserot jotka korostavat rintoja. Alaosa neutraali eikä mitää rimsuja.

Siis jos rinnat hyvät niin korosta kaulaaukon avulla niitä. Puseron tai ylosan tiukin kohta juuri rintojen alla. Alaosa kapeampi kuin ylosa jotta ei korosta takamusta. esim suorat houst jotka laskeutuvat hyvin eivätkä ole liian tiukat mutta ei teltatkaan.

Minkä ikäinen olet muuten, se vaikuttaa asiaan ja se mitä teet.
Aikuiselle sopii jakkupukukin.

http://www.halens.fi/Product/042045?sortBy=Default&sortDirection=Ascending&filter=aW52ZW50b3J5PUZhbHNl&mid=105&oc=038

Yhteistyössä