Hae Anna.fi-sivustolta

vaatetusprobleema häihin!

Viestiketju osiossa 'Kodin juhlat' , käynnistäjänä häävieras, 16.07.2005.

1. häävieras Vierailija

hyviä neuvoja tarvittaisiin...on tullut kutsu häihin ja nyt on vaatetuspropleema!olen hieman pyöreähkö naisihminen,nuori sellainen vielä mutta ei enään 20 wee!en osaa ollenkaan mielestäni pukeutua,mitä siis kannattas lähteä hakemaan kaupasta minkälaista ja tyylistä vaatetta yleensä kesähäävierailla on????ja kun kaikki ei käy kun en ole hoikka! =( pitääkö olla hametta vai saako olla housuakin?jos niin millaista?

2. Essi Vierailija

Yleensä taitaa vierailla olla kesähäissä kevyt hieman juhlavampi vaatetus. Paljon olen nähnyt kevyt jakkupuku, kotelomekko + kevyt jakku, kesäinen leninki pukeutumista.
    Ja housuasu on ihan OK kunhan on vähän juhlavampi, niitä näkee kyllä paljon. Väreinä näkyy kaikkia; vanhanaikainena (?) koko valkoinen kuuluu minusta vain morsiamelle mutta näitäkin näkee. Enkä kyllä itse myöskään täysmustaa asua valitsisi.

Sinuna lähtisin etsiskelemään kaksi tai kolmeosaista vaatetusta jostain hyvin lasketuvasta ja vilpoisesta materiaalista. Voisi hyvin olla joko hame tai housut, pusero ja (paita)jakku tms. käsivarret vähän peittävä. Pääasia minusta on, että viihdyt itse asussasi!

Hankkisin sellaisia vaatteita, joille minulla on käyttöä muutenkin. Juhlavuutta saat asustailla ja koruilla; piikkarit jalkaan ja helmikoru kaulaan ynnä pikkulaukku olalle niin vaate muuttuu ""arkiryysystä"" juhlaan sopivaksi.

Mikäli pitkää pukua odotetaan vierailta, on se kyllä kirjoitettu kutsuun ja harvinaistahan se meillä on.

Ai niin, asun kirkon vieressä ja puutarhassa puuhastellessani näen monta seuruetta kesäisin.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri