Vaatteet kaupoissa kamalia, mistä aikuiselle kivoja vaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alastonko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alastonko?

Vieras
vaatekaappi ammottaa tyhjyyttään, kun laihduin. Nyt kaupat on täynnä mielestäni todella tylsiä vaatteita.
Mistä saa kohtuuhintaisia vaatteita, joissa on edes jotain ideaa, eikä vain tylsää massatuotantoa.
Esim. nettikauppoja, vaikka en ole koskaan tilannut itselleni vaatetta netistä. Nyt voisin yrittää.

voi kiitos kauheesti avusta.. Harmi, tuntuu että lastenvaatteista kun kysyy niin samantien löytyy. Mutta olenko siis ainoa jota eivät tän hetkiset muotivaatteet kiinnosta?

Musta tuntuu, että mulla on sama juttu ihan aina. Tiedän tarkalleen esim. värit, jotka mulle sopii, syksyisin kaupoista niistä saa ainoastaan punaista, ei sitäkään aina. Mun on aina kierrettävä ja kierrettävä ja kierrettävä - eli vaatteiden hankinta on työn ja tuskan takana. Netistä itselleni olen tilannut vaatetta Ellokselta, aina välillä sieltä löytyy jotain kivaa, muuten kiertelen kyllä sitten ihan kaupoissa.

boden.co.uk ja sit on joku, äääh, mikä se on, grunsjurd tai joku muu, vähän hipahtavia vaatteeita. Joku varmasti tietää mitä meinaan tolla "grunsjurd" merkillä, joku siine suuntaan..

Sori ku en osaa enempiä auttaa.

No ellos ja hobbari edustavat kyllä aivan kamalia vaatekauppoja. Mikä on sinulle edullista? Miksi et osta kalliimpia vaatteita alennusmyynnistä?

Vähän toki vinkkejä tyylistäsi kannattaisia antaa. On helpompi sanoa vinkkejä.

Its ostan henkkamaukalta halvat vaatteet. En trendi tai nuorisopuolelta. Mutta niissä ei ole jujua, vain perusvaatetta värillä. Neuleet teen itse aina välillä. Hyvät langat ovat kalliita. Muut vaatteet ostan alesta.

Mutta en ole gootti tahi animetyyppi. Vaan klassisen sporttinen - harvemmin ostan trendivaatteita.

Ota ja tee itse.Suosittelen ostamaan kirjan Joka tyypin vaatteet tai joku vastaava.Löytyy omasta hyllystä,mutta en jaksa lähteä tarkistamaan nimeä.Mukana tulee kaavoja ja ohjeet miten muokata mitäkin.Itse olen kirjan ohjeiden mukaan tehnyt jo kolme hametta,housuja ja miehelle hupparin.Tulee sitäpaitsi edulliseksi kun kankaat ei tosiaan ole niin kalliita ja saa varmasti mieleisiään.Eikä tarvitse muuten olla mikään megaompelija osatakseen tämän kirjan ohjeiden mukaan tehdä.

siis olen juurikin tuollainen suht sporttinen, mutta silti välillä naisellisesti pukeutuva melkein 30 vuotias, joten ei mitkään teinirytkyt sovi, tai vaikka sopisikin niin en tahdo niitä käyttää. Koko on 40-42 joten en ole kukkakeppi, enkä lihava, vaan kuten joku sanoi sporttinen, leveät hartiat yms. Rintavakin olen, sekin hankaloittaa..
Minä myös ostelen alesta, mutta nyt ei ole aleakaan mistä ostaa niitä edellisten kausien tuotteita, kun nuo nykyiset jotenkin ovat niin harmaita. Samoin ostan myös perus vaatetta ja väritän sitä jollain erikoisuudella.
Kohtuuhintaisella tarkoitan että en tahtoisi välttämättä maksaa yhdestä tuotteesta 50 euroa tai pahimmassa tapauksessa 100 euroa, koska olen lapsen kanssa kotona, ja tuloni ovat aika pienet. Vaikka yhteiset rahat onkin, niin jostain syystä en tahdo kuluttaa yli omien tulojeni ja miehen palkkaa pistää siihen että vaatteita itselleni hankkisin.

Yhteistyössä