Vaatteet suurempia, kuin kokolappu antaa ymmärtää (linkki)

Snapsikäsi Edward

Aktiivinen jäsen
07.06.2005
2 101
0
36
Nyt se taisi selvitä sekin, mitä oon miettyny, että miksi jotkut vaatteet mahtuu/istuu paremmin, kuin toiset, vaikka ovat samaa kokoa.
Aina vain ajatellut, että ompa tämä toinen huonon mallinen tms.
Ehkä se ei niin olekkaan? Voimmeko tästä päätellä, että olemme mahdollisesti kokoa tai kahta suurempia kuin luulemme olevamme?
:whistle: =)

http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2009/01/vaatteiden_mairittelukoot_houkuttavat_asiakkaita_478814.html

mä olen tiennyt ton jo kauan. jos mulle menee s-koon vaatteet niin ei kaikki kotona. paidatkin on sopivia vaikka rintoja on aika paljon... enkä muutenkaan ole niin hoikka. tai vielä tuo että olen huomannut että numeroissa 38 on sopiva mutta kirjaimilla s vaikka 38 vastaa m kokoa

Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
mä olen tiennyt ton jo kauan. jos mulle menee s-koon vaatteet niin ei kaikki kotona. paidatkin on sopivia vaikka rintoja on aika paljon... enkä muutenkaan ole niin hoikka. tai vielä tuo että olen huomannut että numeroissa 38 on sopiva mutta kirjaimilla s vaikka 38 vastaa m kokoa
Montako rintaa sulla sit on?

:xmas: Ei vaan, ymmärsin kyllä. :ashamed: Anteeksi :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
Montako rintaa sulla sit on?

:xmas: Ei vaan, ymmärsin kyllä. :ashamed: Anteeksi :ashamed:

:laugh: :laugh:
Anteeks.. :D

Se selvittää, miksi ihmeessä mä ostan H&M:ltä M-koon paitoja - tälläinen jättiläinen.

Se miksi ne vaatteet ei istu, johtuu vaan siitä, että standardinainen on pirunmoinen lauta ja tumppi... 3/4 hihoja &lahkeita, rintojen kohdalta pompsahtelevia nappeja, napapaitoja, vyötäröjä joihin mahtuu kaksi ihmistä ja ahtaita persuksia.

Mua ärsyttää aivan suunnattomasti kun koot vaihtelee niin hitosti merkeittäin!

Olis paljon helpompaa jos voisi ostaa vaatteita vaikka sovittamatta, eli ihan koon mukaan. Mut ei pysty kun joidenkin kauppojen vaatteiden mukaan koko on 36, toisten 34. Ja sellaisten "tanttavaate"kauppojen kokojen mukaan mä olen kokoa 32! Älytöntä, oikeesti!

Yhteistyössä