Hae Anna.fi-sivustolta

Vaatteiden/asusteiden oston ajoittaminen

Viestiketju osiossa 'Muotifriikit' , käynnistäjänä Plaza-tiimi, 27.11.2013.

1. Plaza-tiimi Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Mihin aikaan yleensä ajoitatte vaatteiden ja asusteiden oston? Lähestyvät alennusmyynnit vuodenvaihteessa saattavat rohkaista jotakuta ostamaan nyt vielä, kun kokoja riittää tai jopa hillitsemään ennen kuin hinnat ovat taas laskeneet.
    Vai onko Elleissä heitäkin, jotka ostavat vain pari kertaa vuodessa harkiten?

2. Voisiko Vierailija

puuttua kirjoittajien kirjoittamiseen, sillä tämä viesti on niin sekava, että siihen on vaikea vastata.

3. Minusta Vierailija

Minusta kysymys oli melko järjellinen/selkeä. No itse ostan vatteeni silloin kun siltä tuntuu ja tarvitsen. En kulje alennusten perässä ja yleensäkään alennusmyynneissä, mutta jos joku kiva vaate osuu kohdalle ja on kunnon alennuksessa voin ostaakin sitä enempiä miettimättä eli tarvitsenko vai en. Systerini taas koluaa kaikki kaupat ale-vimmassaan ja ostaa vasta kun saa todella halvalla eli ei maksa normaalia hintaa. Kuten Ap sanoi, voi olla vaikeutena se, että ei saa juuri sitä sopivaa kokoa itsellensä enää kun ne kaikki ovat jo menneet .

4. Ansu (orig.) Vierailija

Niinpä niin, alennusmyynneistä ei yleensä saa tarvitsemaansa kokoa/väriä. Pientä kokoa (32-34 tai XS-S) on tarpeeksi vaikea saada normaalihinnallakaan, joko niitä ei ole mallistossa tai ne menevät ensimmäisenä. Eli pääasiassa ostan silloin kun tarvitsen. Kiertelen toki alennusmyynneissä, ja jos jotakin kivaa satun löytämään, niin sehän on vain plussaa.

5. Kampaajani Vierailija

alennusmyynnit ovat viime vuosina alkaneet jo jouluaattona.

Tilaan Hesaria, ja Hesarin mainosten mukaan alennusmyynnit ovat alkaneet jo nyt. Ennen joulua

Olen itse miettinyt, että menen Stockan alennusmyyntiin jo jouluaattona.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri