Vaatteiden myyminen kaverille--> hinta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "myyjä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"myyjä"

Vieras
Kaveri kyseli multa pieneksi jääneitä vaatteita ja katsoi mitkä niistä haluaa. Sanoin hinnaksi 25e ja kaveri SUUTTUI kun pyysin niin paljon. Vatteita vajaa muovikassillinen. Mukana nämä

-Välikausipuku
-2x hihaton
-1x yökkäri
-3x sukat
-2x housut
-2x body
-2x t-paita
-2x potkupuku
-1x fleecepuku
1x shortsit
Vaatteet TODELLA hyvässä kunnossa,osa uusia,osa uutta vastaavia ja loput ovat olleet noin 10 kertaa lapsen päällä. Valkkasi siis parhaat päältä kun olen viemässä kirpputorille :)
Olin valmiiksi hinnotellut vaatteet kirpparia varten (niissä oli jo laputkin kiinni) ja kaveri otti nuo,mutta sanoi että laskenhan hintoja etten ihan kirpparihintoja ota. Lupasin VÄHÄN katsoa hintaa alaspäin,mutta kai oletti että ilmaiseksi annan :o

Nyt siis kysyn,että onko tuo summa mielestänne liikaa? Vaatteet ovat ihan perus markettitavaraa,ei mitään hienoja merkkejä.

No kaveri ottaa tai jättää ottamatta, ei siinä sen kummempaa :) Sanot että tarviit rahaa ja kirpparilla saisit niistä enemmän, mutta jos kaverisi ne tarvii voit hieman hintaa tiputtaa ja se on nyt 20-25e

No meillä tuollaiset bodyt, yöpuvut, t-paidat jne. on kirpparillakin yleensä n. 1€/kpl ja jostain marketti välikausihaalarista nyt ehkä 5 € voisi pyytää käytettynä. Eli kyllä sulla melko kovat hinnat ystävälle on, itse kehtaisin pyytää ehkä 15€.

Mä laskin että hintaa jää vaatteelle 1e. :o Kirpparille kun veisin niin saisin useammista vähintäänkin sen 2e/kpl,koska jotkut tosiaan uusia (kun ei ehditty pitämään) ja loput hyvässä kunnossa.

Suuttumista en ymmärrä, mutta eihän tuo hinta ole mikään erityisen halpa hinta vaan normihinta (kalliskin kaverille) markettikamasta.

Välikausipuku voi hyvin olla uutena 30e, mutta käytettynä sen hinta ei ole sitä. Muusta hinta kirpparilla on 1e/kpl, paitsi sukat jolla harvemmin on mitään arvoa. 12 tuotetta = 12e ja välkausipuvulla sekä fleeceasulla hieman enemmän kuin euro hintaa. Vk-puvussa vähän riippuu millainen se on, markettipuvulla (Ciraf, tms) 10euroa voi olla paljon, Lassietec tai Remu toki on eri asia.

Itse en anna kavereille ilmaiseksi, mutta kirpparihintoja halvemmalla.

Yhteistyössä