Vaavi potkiskelee <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orion-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Orion-

Aktiivinen jäsen
18.05.2007
21 085
4
38
:heart: Ihanaa... :)

Niin kovasti ootin, jopa melkein epätoivoisena välistä :D , ja sit vaan yhtäkkiä hoksaan että mähän tunnen liikkeitä. :) Viikkoja 18+3 ja noin viikon ajan oon tunnistanu. Aikasemminki oli jotain mutta en ollu vielä varma ollenkaan. Nyt koko ajan enempi ja enempi. Päivisin on hiljaista enkä tunne mitään, iltasin sit aloittaa. Tänään ollu enempi liikettä ku muina iltoina. :heart:

Vielä kun kasvais se tunnistettava vauvamahaki. :D

Mulla kans potkii, ja se on tosi mukavaa :) Oma, rakas, ensimmäinen lapsi tuolla kasvaa ja kehittyy. Tänään viikkoja 23+1. Pari viikkoa vasta olen nuo liikkeet tuntenut, ja koko ajan voimistuu.

Ihanaa! :) Onnea odotukseen!

Kyllä se maha ehtii kasvaa vielä. :) Mun nuorempi sisko odottaa myös, ja hänellä vatsa on kasvanut hitaasti. Vasta joskus reilusti yli puolenvälin huomasi, että hän on raskaana (jos ei tiennyt) ja nytkin yli 30 rv:lla maha on pieni ja söpö. Yhtään raskausarpea ei ole tullut vielä.

Ihanaa... :heart:

Täällä jo miltei haikea olo kun ensiviikolla sitten vauvan syntymään loppuu nuo potkut, ehkä ihan viimeisä kertaa. Toisaalta tässä vaiheessa kyllä tuota mahaa on kanniskellut sen verran että omalla tavallaan jo helpotuskin päästä siitä eroon. :D

näin rv 39

Tulihan ne sieltä ku maltto odottaa:)
(muistan ku kyselit aiheesta )

Toi onki jännää,et usein sitä tajuaa vasta jälkikäteen tunteneensa möyrintää jo silloin ja silloin.
Ne ikäänkuin varmistuu liikkeiksi ajan mittaan:)

Olihan sulla jo sen yhden kuvan perusteella vauvapömppö.Kohta se maha on jo niin iso et se on koko ajan tiellä:D

:heart: Joko olette tehneet paljon vauvavalmisteluita ja hypistelleet nimikirjoja?

Alustavasti käytiin nimipäiväkalenteri läpi jo ihan alussa, sen jälkeen ei oo nimiä vielä mietitty.
Muutama vaate on (odotetaan rakenneultraa, jos vaikka sukupuoli selviäis ni kivempi sitte ostaa tytön/pojan vaatteitaki), eilen tuli vaunujen koppa ja pinnasänky (käytettynä), turvakaukaloa on katseltu ja mietitty ja voi olla että ihan pian ostetaanki jo.

[QUOTE="harmaa";22521247]Tulihan ne sieltä ku maltto odottaa:)
(muistan ku kyselit aiheesta )

Toi onki jännää,et usein sitä tajuaa vasta jälkikäteen tunteneensa möyrintää jo silloin ja silloin.
Ne ikäänkuin varmistuu liikkeiksi ajan mittaan:)

Olihan sulla jo sen yhden kuvan perusteella vauvapömppö.Kohta se maha on jo niin iso et se on koko ajan tiellä:D[/QUOTE]

Juu pieni pömppä, seisaaltaan ei vaan erota paljoa mitään, vaikka muoto on vähä muuttunu (maha levinny).
Ei pitäis vielä liikaa odottaa sitä mahan kasvua, lyhyenä ihmisenä (158cm) ehin varmasti kärsimään ihan riittävästi. :D Ois vaan silti niin kiva näyttää raskaana olevalta eikä pelkästään läskiltä. :D

Täällä myös potkii kovasti, niin ihana tunne. :heart: Eilen huomasin, että vatsaa katsoessani huomasin potkut ja liikeet koskematta, jotenkin niin hassua, kun koko masu heiluu. Mulla nyt viikkoja 23+2 ja esikoinen tulossa. :)

Täällä myös potkii kovasti, niin ihana tunne. :heart: Eilen huomasin, että vatsaa katsoessani huomasin potkut ja liikeet koskematta, jotenkin niin hassua, kun koko masu heiluu. Mulla nyt viikkoja 23+2 ja esikoinen tulossa. :)

Ihanaa. Sitähän tässä sitte seuraavaksi pitää odottaa, että tuntee ja näkee päällepäin. Yhtä odotusta tämä raskausaika. :D

Ihanaa :) Aika mennyt nopsaan, muistan kun vasta kerroit raskaudestasi :)

Se oli kyllä mieletöntä tuntea ensimmäisiä liikkeitä. Nyt just heiluu masu joka suuntaan, hassun näköistä, 40+1 menossa :)

No mulla tuntuu mahaa tulleen jo aika lailla (turvotusta?), joten ei tätä kauaa piilossa pidetä. Nut rv 9+2. Toinen kyseessä ja maha on ilman raskauttakin vähän pömpöttävää sorttia. Voi kun ootan, että pääsis jo liikkeitä tuntemaan. Ei vielä edes sydänääniä kuultu viikko sitten neuvolassa.

No mulla tuntuu mahaa tulleen jo aika lailla (turvotusta?), joten ei tätä kauaa piilossa pidetä. Nut rv 9+2. Toinen kyseessä ja maha on ilman raskauttakin vähän pömpöttävää sorttia. Voi kun ootan, että pääsis jo liikkeitä tuntemaan. Ei vielä edes sydänääniä kuultu viikko sitten neuvolassa.

Mulla oli ihan sama juttu alussa, äitiysfarkut piti ostaa jo viikolla 10, kun mitkään omista ei mennyt kiinni. Mutta vasta nyt kuukausi sitten voisin sanoa vatsan alkaneen kunnolla kasvaa, että mies ja kaverit ovat alkaneet ihailla ja sanoa vatsan kasvaneen. Menikin siis odotettua pidempään, vaikka alussa näytti siltä, että musta tulisi jättiläinen. Tosin toisessa raskaudessa varmasti kasvaakin nopeammin. :)

Mä ostin nyt viikonloppuna ekat mammahousut, alkaa tuntua ikävältä jos joutuu pitämään pitemmän ajan farkkuja. Lyhyen aikaa, esim nopeasti kauppareissulla menee kyllä, kun jättää napin auki ja vetskarinki puoliksi (nää farkut ei tosin ennen raskauttakaan kunnolla menneet kiinni). Tukkaremmi-vyö-viritys. ;)

Yhteistyössä