Hae Anna.fi-sivustolta

Väärin kuullut laulujen sanat

Viestiketju osiossa 'Musiikki' , käynnistäjänä Villi Rubiini, 03.09.2008.

1. Villi Rubiini Vierailija

Täällä oli aiemmin hauska ketju väärin kuulluista sanoista, mutta en löytänyt sitä enää, joten aloitan tällaisen uuden kevennysketjun. Mitä laulujen sanoja olette kuulleet väärin ja miten?

Minulle selvisi tänään kaksi asiaa, olen aina hoilannut Telexin biisiä "Näen huulillasi kyyneleet", kun biisissä lauletaankin oikeasti "Nurkkaan tuulilasin kyyneleet".

Toinen on Kolmannen naisen yksi biisi, jossa lauletaan "...viisviikkoinen lapsi mahassaan" ja minä olen aina luullut, että se kohta menee "...viiskiloinen lapsi mahassaan".

2. Kiljuiita Vierailija

Sillon kun tuli tää Siiri Nordinin Sydämeni osuman sai niin mä kuulin että se olis laulanu kertsissä "nuori oon amorin mielestä kai" :D
    Mut eiks se oikeestikin laula että "amorin VIINISTÄ..." kun eikös sen pitäis olla "viinestä" ...se on tarkkaa nääs täälläpäin....! :D

3. väärin kuultua Vierailija

Bryan Adamsin Summer of 69 alkaa sanoin "I got my first real six-string" eli sain ekan oikean kitaran, mutta kuinka ollakaan, kuulin sen aina muodossa I got my first real sex-dream. Sitten aloin kummastelemaan että miten se Bryan noin roiseja juttuja laulaa, ja tsekkasin biisin sanat. Ja hiukka nolotti oma ah niin hyvä englanninkielen kuullunymmärtäminen :D

4. väärin kuultua Vierailija

Bryan Adamsin Summer of 69 alkaa sanoin "I got my first real six-string" eli sain ekan oikean kitaran, mutta kuinka ollakaan, kuulin sen aina muodossa I got my first real sex-dream. Sitten aloin kummastelemaan että miten se Bryan noin roiseja juttuja laulaa, ja tsekkasin biisin sanat. Ja hiukka nolotti oma ah niin hyvä englanninkielen kuullunymmärtäminen :D

5. väärin kuultua Vierailija

6. Näin ikkään: Vierailija

Tuota....
    Juu, Amorin viini on oikein, mut 'nuori' ei :D
    Pitäisi olla 'nuoli on Amorin viinistä kai'. Viiniksi kutsutaan myös koteloa, jossa nuolia kannetaan.

7. Kiljuiita Vierailija

Niin kyllä mä sen nyt jo tiedän miten se biisi oikeesti menee, joskus vaan kuulin sen noin.
    Sitä yhtä sanaa vaan ihmettelin vaikka se laulaa amorin viinistä niin mun mielestä sen pitäis olla "viinestä". Vai viinipullostako se aamori nuolet vetäsee x)
    Mutta minä en ole mikään äidinkielen opettaja joten se nyt on yks hailee vaikka se viini mulkkautuisi itse KOSKENKORVAKSI ! ;D

8. Aikakoneen biisi Alla vaahterapuun menee oikeasti näin:

Lämmin ilta maalattu suu
    Mansikalta mm maistuu

Minä onneton olen kuullut sen aina - ja kuulen vieläkin - näin.

Lämmin ilta maalattu suu
    paskalta mm maistuu

9. Villi Rubiini Vierailija

Ihanaa että on muitakin "kovakorvia" kuin minä ; )

Kiljuiita, kyllä se pitäisi olla "amorin viinestä", sikäli mikäli siinä ei puhuta siitä juomasta ; ) Eli viini - viinin (juoma) ja viini - viinen (nuolikotelo)

10. Kiljuiita Vierailija

Juu tota samaa pointtia hain... :D
    Mut se siitä, hyvä biisi se joka tapauksessa on!

11. timemachine Vierailija

Kuolen nauruun!! =D =D

12. linkkivinkki Vierailija

Täältä voi lukea varsin hauskoja väärinymmärryksiä:
    http://www.kissthisguy.com/

13. En muista bändiä,mutta lauletaan;

Yö linja-autossa jne.
    Kertosäkeessä lauletaan; " On kyydissä, on kyydissä."
    Vasta tänään selvisi mitä laulaa. Olen aina kuullut että laulaa; " On tyynisää..."

14. onhan noita... Vierailija

Jossain Tommi Läntisen kappaleessa lauletaan, että : Tiimalasissakin pitää sua vankinaan.
    Serkkuni joskus teininä kehitti itselleen kuulohäiriön, missä tuo kappale meni, että : "Tiimalasissakin vetää sua vaginaan". :D

15. Hahhahh :D Vierailija

Tuota voisi kutsua jo suoritukseksi :D

16. hihhiiii Vierailija

ei vitsi,vähän mä repesin ku luin ton,lirahti varmaan pari pisaraa housuunki ;)

17. Aikakonetta Vierailija

"Odota, miksi karhuun juoksit niin varoen"
    :-D

Karhuun oli tietysti karkuun.

Kuulin myös Nylon Beatin "Teflon love" biisin että "Peffoillaan"

18. Gilmoren tyttö Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Minä kuulen usein väärin ihan normaali keskustelunkin aikana (ei, kuulossani ei kuitenkaan ole vikaa ;-) ), joten laulujen sanoja kuulen väärin tämän tästä...

Tässä muutamia:

Nylon beat: peffallaan - TEFLON LOVE

Gimmel (tms): mä aloin keittiöön tuijottaa - mä aloin DEITTII tuijottaa

Hassisen kone: oikeus on, voittanut taas, silmä silmästä ja hammas hampaast - oikeus on, voittanut taas, silmä silmästä ja RAUHA ON MAAS

19. Haahhahhaahhhaa ; D Vierailija

Kuolen nauruun täällä ; D

20. siirisiili Vierailija

Tänään sitten paljastui, että olen olen hoilottanut laulua "Tahroja paperilla" (kenen lie...) jo piiiiiiiitkään sanoilla "taaloja paperilla" (vain taaloja paperilla, älä siis suutu, ei siitä asiat miksikään muutu = tuhlaajapojan laulu)

21. taalat taskussa;) Vierailija

kiitos nauruista!

22. Maarit oikeasti Vierailija

Siis tämä on niin nolo... Tästä viestistä kaikki tutut minut kyllä tunnistaa varmasti.

Nuorena lauleskelin Bob Marleyn - I Shot The Sheriff laulua " hiukan" erilaisin sanoin, nimittäin "I Cut a cherry" ,,,

23. noh, minä vaan Vierailija

Musta Paraatin Romanssissa "kenen käsi roikkuu ikkunasta" kuului aina korvissani, että kenkäsi roikkuu ikkunasta.

Sitten se vanha kappale, jossa kai lauletaan, että ..itse tuoppini jäljet mä tunnen, minä kuulin aina, että itse tuoppini jäljet mä kannan...

24. siirisiili Vierailija

voi nolo... kyllä kai mulla on jo kuulossa vikaa..
    Eilen tuli telkkarista "...oltiin Bonnie ja Clyde, sekä Jekyll ja Hide, ja me rehvasteltiin ..."
    ja nyt vasta tajusin, ettei tuo olekaan "oltiin monia kai"

25. DJ-biaaatch Vierailija

DJ-hommissa kuultuja kappaletoiveita:

-Holy Tiger
    -Holy Driver
    -Lonely driver
    -Holy Diamond
    (Dio: Holy Diver)

-Streetfighter
    (Bomfunk Mc's : Freestyler)

-It's my dad
    (RunDMC- It's like that)

Ja vielä:

Soita kalsariheviä!!!!
    (kasariheviä)

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri