Hae Anna.fi-sivustolta

Väärin kuullut laulujen sanat

Viestiketju osiossa 'Musiikki' , käynnistäjänä Villi Rubiini, 03.09.2008.

1. 70 huoraa Vierailija

The Connellsin biisi "'74–'75", muistatteko?

Ystävä kuuli joskus että ne laulaa sen "seventy-four, seventy-five" kohdan niin että "seventy whores, seventy wifes" :-DDD

2. rafaelin enkeli Vierailija

Kappaleessa Rafaelin enkeli.

En tiedä tänä päivänäkään kulkeeko siinä että

Videotykillä suoraan haavoihin vai
    Videotykillä suolaa haavoihin.

Vai jotain muuta....? Kummassakaan noissa ei olisi mitään älyn häivääkään :)

3. kipukorvaystävä Vierailija

Chisun (??) biisissä menee mun korvieni mukaan jotenkin näin: "mä tarvitsen mun haavoja, suolaisia, ... kipukorvaystävän... (!!)"

Mikä kipukorvaystävä? :D

4. NeljänSuora Vierailija

Hankotien laitaan on kappaleen nimi. Eli väärin kuulemasi kohta menee siis "Hankotien laitaan jäi tyttö liftaamaan..."

5. :))))))))))))) Vierailija

reps :D

Bankotin laitaan.. :DD

6. Melita Vierailija

Mä tarvitsen mun haavoja
    syviä ja suolaisia
    kun mikään ei tunnu miltään
    kipu korvaa ystävää

7. Frontside olliet Vierailija

Kuulin radiosta useaan otteeseen että mikä on tämä uusi nuori naislaulaja joka laulaa "oot sä mun juliet"? kertosäkeistössä. En saanut selvää. Ei mitään tolkkua sanoissa..

Kunnes duunikaveri valaisi että siinä kulkeekin "frontside olliet" joku skeittitermi tms. Kyllä nauru maittoi koko kahvitauon.

8. bt Vierailija

Vesa-Matti Loiri laulaa:"Eikä miesi tahko tapparan terää"
    kuulin : eikä miesi tahdo tappajan perään.

9. tämäkin väärin Vierailija

Laulaja on 13-vuotias poika.

10. Frontside olliet Vierailija

Niin olikin, kuulin senkin samaiselta duunikaverilta. Luulin sen olleen joku Irina, Laura Närhi tai mitä näitä uusia nuoria tyttösiä nyt onkaan. D

11. hortton Vierailija

kuulin 12 vuotiaana jonku vilperin perikunnan laulun aina et viinimyyrä kunnes äiti selvensi et se on piirimyyjä

12. jaan rantaa Vierailija

Anne tai Anneli Mattila laulaa "Rakkauteni sinuun on JAKAA RANTAA" ????!??!??

Olisi kiva tietää mitä se on oikeasti mutta noin minä sen kuulen. Uudehko kipale.

13. Näin se menee Vierailija

...rakkauteni sinuun on jakarandaa...

Anne Mattila

14. jaan rantaa Vierailija

Kiitos tiedosta, mikä lie tuo jakarandaa sitten onkaan? :D

15. Näin se menee Vierailija

16. korvamato Vierailija

Europen hittibiisi -80 luvun loppupuolella mun korviin:
    " fine old cow-town"...

17. Vähän ohi aiheen Vierailija

eli uutisiin: Radiouutiset kertoivat tässä muuan aika sitten vesilintujen metsästyksen alkaneen. Liekö oli jäänyt yöuni kesken, kun kuulin ihan selvästi presidenttien metsästyksen alkaneen. :)

18. Ohi tämäkin Vierailija

Ilmoitustaululla oli lappu "Halutaan vuokrata asunto kahdelle opiskelijalle (pärjäävät hyvin sekä sisällä että ulkona)". Tarkemmin tutkiessani huomasin opiskelijoiden perässä pienen präntin "+kahdelle koiralle". Ensimmäisen lukukerran jälkeen piti kyllä hetki ihmetellä ilmoitusta...

19. TBi Vierailija

Onhan niissä järkeä. Amor eli Eros oli rakkauden jumala, jonka hommia muinaistaruston mukaan oli ammuskella rakkauden nuolia ihmisten sydämiin. Nuolia taas säilytettiin punotussa kotelossa, jota kutsuttiin viineksi. Jonkun mukaan piisin sanoittaja olisi Juice ja koska mies oli äidinkielen mestari, ei hän varmaankaan vahingossa taivuttanut (nuoli)viini-sanaa väärin. Lieneekö lukenut Sinuhensa, jossa Amorin maan kuningas hehkuttaa maansa viinejä kirjan päähenkilölle.

20. Maaliskuun Idus Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    tämä on kyllä paras :D

21. Kesäduuni blues Vierailija

Alkuunsa kuulin biisin seuraavasti: "Hei mä meinaan ostaa halon kun on pakko mennä duuniin...". Todellisuudessa menee kaiketi jotenkin näin:"Hei joo, mä meinaan nostaa haloon kun on pakko mennä duuniin..."

Onhan tuo melkein sama.

22. PMMP:n sanat Vierailija

PMMP:n kappaleessa kuulen sanottavan kertosäkeessä: "Henkilökohtaisesti oon kristus itselleni..."

Ei aavistustakaan miten siinä oikeasti menee, en muista kappaleen nimeä. Ei voi olla noin miten olen sen kuullut jo vuosia.

23. hehehehe Vierailija

Miten se muuten menee oikeasti? Kuka tietää?

24. LyRiikkaa Vierailija

Videotykillä suolaa haavoihin,
    kuka sanoi että askel painaa jo,
    olen kevyt kuin sudenkorento.
    Anna minulle armahduksesi,
    ole minulle Rafaelin enkeli.

Tiedä tuon älynhäivästä, lyyrikon vapautta.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri