vähäiset sekstailut

  • Viestiketjun aloittaja Aprikoosi79
  • Ensimmäinen viesti
Aprikoosi79
Onko muilla vauvaa yrittävillä sama ongelma kuin mulla....
Molemmat ollaan vuorotöissä ja esim tässä kierrossa vuorot sattuu niin, että ollaan puuhailtu viimeksi kp8. Nyt on kp13 eikä olla ehditty puuhailemaan. Ovistikuttelukin on näyttäny kyllä vaan negaa, mutta ei meillä oo hetkiä puuhailla. Mä oon nyt iltavuorossa ja ku meen kotiin, on mies jo nukkumassa ja herää sit viideltä. Ja mä ehdin jo lähteä taas huomenna töihin ku mies tulee.
:(
Välillä oikein tympäsee tää systeemi, mut ei voi mitään.

Mut olisko mahdollista raskautua jo kp 8? Kierrot on 29 mittaisia...
 
hmhm
Jos kierto on 29 pv, niin eikös ovis sitten ole noin 15 pv:n tietämillä? Ja kun simpat elelee yleensä 3-5 pv, niin sen mukaan ei oikein 8. päivänä ole mahdollisuuksia. Nyt alkaisi olla juuri parhaat hetket.

Toi on kyllä harmillista, kun molemmilla on vuorotyö ja vuorot menee ihan ristiin. Se on jo muutenkin harmittavaa kun näkee harvoin, mutta jos vauvaa pitäisi yrittää niin vielä harmittavampaa. Toivottavasti jatkossa teillä menee vuorot vähän paremmin :)
 
Kerttu
Meillä vähäiset sekstailut johtuu osittain vähän muistakin syistä, mutta mies tekee vuorotyötä ja mulla on ollu ns. normaali päivätyö. kuitenkin silloinkin menee työajat ristiin ja monesti mies on työvuoronsa jälkeen niin sippi, että on turha ajatellakaan silloin seksiä. Luulen, että meillä jossain määrin vaikuttaa siis myös tuo yhteisen ajan puute siihen, että vauva""yritys"" on laimeeta/vähäistä.

Toivon, että nyt olis vähän paremmat mahdollisuudet, kun jäin työttömäksi ja aikaakin on siis sekstailullekin enemmän. jotain positiivista siis työttömyydessäkin ;)
 
Heluna
Meillä vähän samat ongelmat, mies on hirmu paljon töissä (yksityisyrittäjä), itte oon tällä hetkellä ""kotirouvana"" ja ollaan just ostettu iso, vanha talo, jossa on älyttömästi remppaa. Ei paljoo ehi eikä vaan jaksa sekstailla, mies kun on rättiväsynyt koko ajan, yritä tässä sitten raskaaksi tulla! Vähän nurinkurista, ostettiin isompi talo, ois sitten tilaa lapsillekin, mutta ei niitä lapsi niin vaan tehdä. Yritystä takana lähes kaks vuotta, kesän jälkeen lähetään tutkimuksiin, tuntuu vaan, ettei sitä voi mitään vikaa edes olla, ei vaan ehi petipuuhiin ikinä? Mä en voi käsittää niitä, jotka voi tulla yhestä kerrasta raskaaksi, lomaromanssi, eikä nainen edes muista miehen nimeä, saatikka, että ne ikinä edes tapais toisiaan enää!!
 
*Karpalo*
Kaverini tuli joku vuosi sitten ekasta kierrosta raskaaksi kolmella yhdynnällä. Kaiken lisäksi vielä ovislaskureitten mukaan oli täysin väärin ajoitettu nämä yhdynnät.

Mahdollista se siis on vähälläkin toiminnalla.
Meillä ei kyllä tunnu toimivan tiuhempikaan tahti :(
 
mira
Tulin raskaaksi kahdella yhdynnällä. Näin kaksi lasta saatu aikaiseksi. Kierrot suht tasaiset ja ilmeisesti täydellisesti ajoitettu. Ekalla kertaa tosin ei ollut mitään tietoa, koska se on edes mahdollista. Niin vain kävi.
 
*
meillä vauvaa yritettiin vuosi, yritettiin puuhastella joka toinen pv,/joka pv/kuumemiitarin mukaa/ovistestien mukaan/kalenterin mukaan/ jne....kaikki keinot koitettiin että oltais osuttu oikeaan aikaa vaan ei napannu. Sitten tuli totaalikyllästyminen molemmille, ei jaksettu edes tutkimuksiin lähteä heti vaan otettiin totaaliaikalisä hommaan, sovittiin että pariin-kolmeen kuukauteen ei yritetä mitään, eletään vaan normaalia elämää ja touhailaan jos huvittaa sillon kun huvittaa. Nakkasin kalenterit,kuumemittarit ym roskiin ja lopetin päivien laskemisen. tärppi tupsahti ensimmäisellä ""aikalisäkuukaudella"", eikä sitä meinattu uskoa ollenkaan kun jälkeenpäin sitten ihmettelin menkkojen tulemattomuutta kun kokonaista yhden kerran oltiin touhailtu sillä kuukaudella ja aivan hullussa kohtaa kiertoa (kaukana puolivälistä). Mutta niin se vain kävi. Tietty sillä keskiarvoihmisellä on se ovis siinä puolivälissä mutta jotta saadaan keskiarvo ni on tosipaljon poikkeavia naisia jolla ovis on ihan jossain muualla. EIköhän se teilläkin joskus natsaa kohdalleen.
 
Kerttu
Mikäs on Helunan ja Aprikoosin tilanne tänään? Onko jääny aikaa petipuuhille viime aikoina? Meillä oli tänä aamuna raukea aamu joka ""huipentui"" rakasteluun! :) eli oikein on nyt aurinkoinen päivä sen suhteen! Kiertopäivistä en oo nyt hajulla, mutta käsittääkseni kierron puoliväli on jo menny, joten tärppi on melko epätodennäköinen, mutta kuten noista aikasemmista kirjotuksistakin on käyny ilmi niin kaikkihan on mahdollista. Mut taas kerran totesin sen, etteihän sitä seksiä ole, jos ei siinä kaks ihmistä oo siinä hommassa täysillä mukana. joten vaatiihan se vähän tavallaan paneutumista, että ylipäätään se seksi on mahdollista. ja kuten itsekin totesitte niin väsymys ja yhteisen ajan puute on ne suurimmat syyt siihen, ettei seksiä oo. me ollaan alettu miettiä, että miten sitä yhteistä aikaa sais järjestettyä entistä enemmän. sehän ei oo aina yksinkertaista ja varsinkin kun työvuorot menee ristiin niin täysin mahdotonta. Meillä on ollu myös se tilanne, että yhteisiä vapaapäiviä on ollu noin kerran kuukaudessa pari päivää, eli tilanne on ollu hankala.
 
Heluna
Eilen ja toissapäivänä oli vipinää tuolla makkarissa! Ihan outoa, kaks päivää peräkkäin!! No, tais vaan olla liian myöhäistä, lauantaina näytti ovis testi tummaa, ja ihan kun ois ollu ""oviskipuja"", vai kuvittelinko vaan.... No, eilen sitten jomotti hirveesti koko päivän vasemmalta puolelta, ihan kun ois ollu taas oviskipuja, mutta eihän se voi olla totta.... Tiiä ny näistä, sitä kun kyttää omaa kroppaa koko ajan, tulee välillä jo ihan luulosairaaksi. Nyt vaan oottelen, että tulee menkat ens viikonloppuna. En oikeen jaksa uskoa, että ois tärpännyt tästäkään kierrosta.
Hauskana kommenttina voisin vielä lisätä, että edellisen kerran kun ois miehellä ollu paljonkin fiiliksiä sekstailuun, meille tuli just yllätysvieriata, siinä sitten istuttiin sohvalla koko ilta ja ooteltiin, että vieraat ois älynny lähteä kotiin. Oli sitten jo fiilikset ihan nollassa, kun ne vihdioinkin lähti tosi, tosi myöhään!
 
Aprikoosi79
No mä tein ovistestin ja kahta viivaa näytti kp 14!! Silloin ei kuitenka pystytty työvuorojen takia puuhaileen, mut kultainen mieheni otti pekkaspäivän seuraavalle päivälle ja puuhailtiin heti kp15 aamuna...:)
Tänään sit (kp17) saatiin viel puuhailtua, mut tais olla tää kerta jo oviksen suhteen myöhäistä. Lämpöjä en oo mittaillu, mut limojen ja tuntemusten perusteella ovis oli kp 13-14.....
 

Yhteistyössä