Hae Anna.fi-sivustolta

Väkisin sisääntulija

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Unessa???, 04.09.2005.

1. Unessa??? Vierailija

Erosin joku aika sitten miehestä koska emme vain sopineet yhteen. Ei vikaa hänessä kuin ei minussakaan. Sitten lähes 3kk eromme jälkeen nukuin ja hän käveli ovesta sisään,ihmettelin miten se on mahdollista, hän sanoi vain tulevansa. Ajattelin että tämä on pahaa unta ja minun on herättävä ja heräsinkin, en tiedä oikeasti vai unessa. Siinä hän vain seisoi sänkyni vierellä ja tuli viereeni maate, käskin häntä lähtemään ja hän vastasi ettei voi olla yksin. Taas halusin herätä koska se ei voinut olla totta ja heräsinkin koskettelin häntä ja siinä hän makasi. Annoin periksi ja laitoin nukkumaan, aamulla hän ei tietenkään ollut meillä asuukin yli 100km päässä. Kaikki kokemani oli kuitenkin niin toden tuntuista ja minua ahdisti suunnattomasti.
    Jälkeenpäin ajattelin että olipa kammottava uni, sitten mieleeni tuli että hän luki mustaa raamattua. Olisiko hän oikeasti voinut käydä luonani...

2. mehukatti Vierailija

Ei ole mustalla raamatulla sitä voimaa. Pelko on mielesi haltija nyt. Mietiskele pelot pois ja olet taas tasapainoinen.

3. LOT Vierailija

Hei,
    olet unessa ollut monella tasolla, olet unessa nähnyt unta, herännyt unesta, mutta ollut kuitenkin eri tason unessa. Olen itsekin kokenut samanlaisia tasoja. En ota kantaa unesi sisältöön, mutta luulen Sinun olevan henkisesti kehittynyt, kun pystyt sellaisiin uniin.

4. Unessa??? Vierailija

Kiitos, mutta ei minulla ole mitään pelättävää. tiedän että olen suojassa eikä minulle tapahdu mitään pahaa, enkä ole taikauskoinen, mutta en myöskään ole tutustunut mustaan raamattuun. Olen ollut tekemisissä useiden yliluonnollisten asioiden kanssa, mutta tällainen unessa ja unessa oleminen oli ensimmäinen kerta. Myöhemmin kun juttelin miehen kanssa hän sanoi tulevansa vaikka väkisin takaisin koska rakastaa minua niin paljon ja on ikävä.(en kertonut hänelle tapauksesta) Kuitenkin pääsimme yhteisymmärrykseen ettei meillä ole yhteistä tulevaisuutta.

5. kanssamatkaaja Vierailija

Hei, itselleni vastaava kokemus.
    Olen eronnut miehestäni, joka ei halua erota minusta. Soitin hänelle illalla ulkomaanmatkalta satojen kilometrien päästä ihan arkipäivän asioista, lähinnä lasten asioista. Päiväni oli ollut onnenllinen, sujunut hyvin. Mieheni kysyikin puhelun aikana, mitä on tapahtunut, kuulostat niin iloiselta. Kerroin, että on vaan niin hyvä päivä ollut, en mitään tarkempaa. Tiedän, että mieheni on minulle katkera syistä, joita tässä en tarkempaan kerro.
    Aamuyöllä hän seisoi vuoteeni vieressä ja asettui viereeni. Luulin nukkuvani. Ja tönäisin häntä, jotta määhän matkoihisi. Havahduin siihen kun hän tarttui minua käsivarsista jonka tunsin voimakkaana fyysisenä kosketuksena, silloin tajusin, (minulla kolme vastaavaa kokemusta, ihan positiivisia ja lyhyitä) että nyt ollaankin alitajunnan syövereissä ja ihan oikeasta ajatusten vaihdosta on kysymys. Otin lusikan kauniiseen käteen ja kävin keskustelua hänen kanssaan lyhyesti ja ystävälliseen sävyyn asioista, joita tässä en tarkemmin selvitä.
    Se, miten tuollainen on mahdollista, en tiedä. En ole keskustellut tapahtuneesta mieheni kanssa, vaikka näemmekin päivittäin. Koska en tiedä, miten pääsee tunkeutumaan toisen alitajuntaan. En halua hänen tietävän, että hän on alitajunnassani vieraillut. Mutta sen tiedän, että se on mahdollista.
    Se ei ole unta tai unen näkemistä. Se on tietoisuuden eri tasolla olemista. Mutta missä? En osaa sanoa. Itselläni näitä tapahtumia on nyt vajaan vuoden sisällä neljä ja ne kyllä todellakin tunnistaa ja erottaa onko unta vai jotain muuta.

Ehkä joskus ollaan viisaampia ja tiedetään, ja ehkä joku tälläkin palstalla tietää enemmän, mukavaa jos jakaisi kokemuksiaan tai tietojaan.

6. Amaris Vierailija

No minulla ainakin heti tulee mieleen ruumiista irtautuminen.
    Nimittain joka kerta kun me ihmiset nukahdamme, meidan mielemme/astraali kehomme nousee irti kehostamme noin puolen metrin korkeudelle. Nain mielemme saa ladattua patterinsa paivan aktiivisuuden jalkeen.

On useita ihmisia jotka kayttavat astraalimatkustamista tietoisesti, harjoittelun tuloksena, ajatuksen voimalla voi menna ihan minne vain. Mutta jopa me tavalliset tallustelijat koemme taman joka yo unissamme, emme vain ole kunnolla 'tietoisia' siita.

Joten olettaisin etta nama miehet ovat olleet niin syvasti kaipaamassa teita etta heidan ollessaan astraali tilassa unessa, he ovat matkanneet luoksenne.
    Voi olla etta mies on tietoinen siita, tai sen on voinut saada hanen alitajuntansa aikaiseksi hanen nukkuessaan.

Tama olis minun johtopaatokseni ainakin...

7. Nukkumaija Vierailija

Samaa mieltä Amariksen kanssa, voimakas kaipuu ja ikävä voi viedä ihmisen toisen luokse astraalitasolla, tai ajatuksien tasolla(telepatia).

8. nonick Vierailija

aika tyypillisia juttuja juuri tallaiset yolliset vierailut. kuka lukenut ja kokenut selittaisi naista lisaa?
    ja miksi tallaiset astraalityypit tms. aina makaavat sangyssa tai seisoskelevat huoneen ovella? voiko tallaista kokea, jollei ole mediaalinen? onko tallaisessa tilanteessa espissa?

nonick

9. Amaris Vierailija

No jos se henkilo ei ole tietoisessa tilassa, han todennakoisetsi pysyy makuuasennossa, koska han on omassa sangyssaan siina asennossa.
    Mutta kun tama ruumiista irtautuminen on tapahtunut, on mahdollista kylla lentaa, seisoa, kavella ja vaikka juosta.

Ymmartaakseni ei tarvi olla mitaan erikoisia meedion kykyja tai muita vastaavia pystyakseen astraali matkustamiseen, koska me kaikki teemme sita joka yo.

Jos haluaa tietoisesti tahan kyeta, on meditointi tarkeaa.
    On paastava siihen tilaan joka on juuri siina nukahtamisen partaalla, ja silloin irtautuminen onnistuu tietoisesti ja voit itse paattaa minne menet ja mita teet. Yleensa alitajunta tekee taman meille automaattisesti nukahdettuamme.

Olen itse yrittanyt muutamia kertoja, mutta olen nukahtanut aina! En aio tosin lakata yrittamasta koska uskon taysin siihen etta se on mahdollista harjoituksen tuloksena.

Luulen etta on myos tarkeaa uskoa siihen ja uskoa kykenevansa siihen, koska jos on kauhea maara epailyja mielessa, kuinka voit rentoutua niin hyvin etta se olis mahdollista jos mielesi vaittaa vastaan?

10. lentäjä Vierailija

Irtautumismatkasta tekee todella ihanan juuri se ei-unitilassa tapahtuva. Aivan erilainen ja mahtava kokemus on se.

11. nonick Vierailija

kiitos amaris ja lentaja :)

onko se matkan alku kun ruumis varisee ja ikaan kuin lahtisi lentoon? kuin joku energia menisi lapi.

nonick

12. Amaris Vierailija

Useat ihmiset kuvailevat irtautumista eri tavoin. Yhteista kertomuksissa on se etta heilla on yleensa lankamainen 'koysi' astraali minasta siihen omaan kehoon joka on sangyssa.
    Tama 'koysi' sitten auttaa palaamista omaan kehoon, palataan tavallaan sita pitkin.

Eraasta kirjasta luin etta esimerkikis voit keskittya irtoamaan otsan kohdalta jossa on se otsa chakra, jota myoskin kutsutaan kolmanneksi silmaksi. Keskita kaikki mielesi siihen. Toinen tapa on keskittya vaikka johonkin esineeseen joka on seuraavassa huoneessa, yrita visualisoida se ja kuvittele etta milta se tuntuu sita koskettaessa jne jne. Sitten kuvittelet kuinka nouset ylos ja kavelet siihen huoneeseen sita esinetta katsomaan.

Keinoja ja neuvoja on monia, olen loytanyt netista englannin kielella satoja eri meditointi vihjeita kuinka voi yrittaa, joten ei se ole mikaa lukkoon lyoty yksi tapa joka toimii, meita on moneksi.

Useat artikkelit mainitsevat tasta varinasta, se on vahan niinkuin vertigo, ja voi tuntua hetkellista paralyysin tapaista tunnetta, ja jotkut ihmiset kokevat sellaista surisevan tapaista aanta. Mutta sitten sen jalkeen tulee tayden vapauden tunne, silloin irtautuminen on onnistunut.

Se energia josta puhut on se eteeri keho joka yrittaa paasta ulos :)

13. nonick Vierailija

unessa joskus olen ollut jo ilmassa samoissa fiiliksissa. elikka en ole sitten ilmeisesti enaa pysynyt hereilla? ja astraalikeho ehka mennyt menojaan minun tietamattani?!

aikaisemmin nain paljon lentounia? vai oliko ne sittenkin astraalimatkoja?

tama ei ole koskaan ollut itsetarkoitus. miksi niin siis kay?!

amaris, kiitos kun kerroit!

nonick

14. up Vierailija

15. Amaris Vierailija

En nyt ehka osaa vastata etta miksi nain kay, mutta usein nuo lentounet ovat juuri astraali matkoilta. Ja joskus kun on niita putoamis unia ja sitten sapsahtaa yhta-akkia hereille kesken putoamisen, johtunee lienee siita etta eteerinen keho humpsahtaa takaisin todelliseen kehoomme nopeasti.

16. nonick Vierailija

kiitos vastauksistasi :)
    pitanee sitten lukea jotain aiheesta kun on aikaa.

en muuten saanut sivujasi auki: ""url not found""

kirjoittaisitko sen osoitteen uudelleen?

kiitos,

nonick

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri