V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ainakin ilmastonmuutosuskovaisten mielestä.– Me suomalaiset olemme ihan kärjessä koko maapallon tuhoamisessa.
![]()
Voi hyvä luoja. Kuinka moni meistä aktiivisesti matkustaa ulkomailla verrattuna esim kiinalaisiin? Kiina saastuttaa maailmassa eniten eikä niitä voisi vähempää kiinnostaa.– Me suomalaiset olemme ihan kärjessä koko maapallon tuhoamisessa.
![]()
Ei ku me ollaan ulkoistettu se matkustelu niilleVoi hyvä luoja. Kuinka moni meistä aktiivisesti matkustaa ulkomailla verrattuna esim kiinalaisiin? Kiina saastuttaa maailmassa eniten eikä niitä voisi vähempää kiinnostaa.
Ei ku me ollaan ulkoistettu se matkustelu niille![]()
Kuinka monta tavaraa kotoasi löytyy, joita et oikeasti tarvitse ja jotka on valmistettu Aasiassa? Olet ulkoistanut tehtaat. Aloita tutustumalla (muoti)vaatteisiisi.Voi hyvä luoja. Kuinka moni meistä aktiivisesti matkustaa ulkomailla verrattuna esim kiinalaisiin? Kiina saastuttaa maailmassa eniten eikä niitä voisi vähempää kiinnostaa.
Olisimme todella tavaraköyhiä ilman Aasiassa saastuttaen nälkäpalkoilla tuotettuja tavaroita.Kuinka monta tavaraa kotoasi löytyy, joita et oikeasti tarvitse ja jotka on valmistettu Aasiassa? Olet ulkoistanut tehtaat. Aloita tutustumalla (muoti)vaatteisiisi.
Nyt kyllä aloit syyllistämään ihan väärää ihmistä. Sori. Kulutan hyvin vähän, en matkustele enkä ostele oikeastaan muuta kuin ruokaa ja hygieniatarvikkeita. Tämä tosin on pakon sanelemaa, mutta enempää en pysty tekemään enkä edes haluaisi.Kuinka monta tavaraa kotoasi löytyy, joita et oikeasti tarvitse ja jotka on valmistettu Aasiassa? Olet ulkoistanut tehtaat. Aloita tutustumalla (muoti)vaatteisiisi.
Mä en ole ulkoistanut mitään. Se että suomalainen tarjonta on heikkoa ei ole MINUN päätös. Eikä monen muunkaan. Ja tavarahelvetti mikä nykyään on valloillaan ei sekään ole minun toiveeni mukaan. Jos minun toiveeni mukaan menisi niin p*skamaista ei roudattais tänne yhtään mitään vaan panostettaisiin kotimaisiin ja eurooppalaisiin valvottuihin tuotteisiin.Kuinka monta tavaraa kotoasi löytyy, joita et oikeasti tarvitse ja jotka on valmistettu Aasiassa? Olet ulkoistanut tehtaat. Aloita tutustumalla (muoti)vaatteisiisi.