Hae Anna.fi-sivustolta

"Vahaa" karvojen päällä

Viestiketju osiossa 'Klinikalla' , käynnistäjänä ihottuma?, 11.07.2007.

1. ihottuma? Vierailija

Mulla on alapäässä toisen häpyhuulen päällä alue, jonka karvat tuntuivat aluksi karheammille kuin muut häpykarvani. Nyt huomasin, että karvat sillä alueella ovat valkean "töhnän" peitossa, joka ei lähde pesemällä pois. Iho näyttää ihan normaalille. Alue ehkä tuntuu jotenkin koko ajan, muttei ole erityisesti arka tai kutiseva. Töhnä on vahamaista eikä kai itsessään haise millekään, mutta kyseinen alue haisee voimakkaasti kuin hielle jo muutaman tunnin suihkun jälkeen. Alushousut haisevat kyseisen alueen kohdalta myös hyvin voimakkaasti jo puolen päivän käytön jälkeen. Mikä ihme minua vaivaa?

2. tuoksutäti Vierailija

mulla kun ei mitään töhnää ole, mutta kyllä helteisellä ilmalla alkaa alapää tuoksahtamaan melko pian suihkun jälkeen. ei kai se mikään ihme ole.

3. ap. Vierailija

Mulla haisee vain se yksi kohta. Esimerkiksi alkkareista alkaa haista vain toinen reuna. Tätä hajuongelmaa mulla on ollut jo keväästä lähtien, mutta vasta kun huomasin töhnän, tajusin, ettei se olekaan koko alapää joka haisee. Karvojen päällä on tasainen kerros jotain valkoista, jota ei saa irti pesemällä tai edes rapsuttamalla. Olen pessyt nyt alapäätäni apteekin hilseshampoolla. Pitänee mennä lääkäriin kohta jos se ei auta.

4. hmmx9 Vierailija

Ettei olisi sieni-infektio? Kuumalla kun iho joutuu karvoituksessaan hikoamaan + vaatteet, voisi hyvinkin kehittyä... Joskus reisien sisäpinnoillakin on samankaltaista.
    Löytyisiköhän apteekista apua ensi hätään?

5. tuoksutäti Vierailija

tuli tuosta sieni-infektiosta mieleen,että se voi myös olla sitäkin. itselläni on kookkaat rinnat, ja kärsin myös siitä, että rintojen alta hikoilee ja iho menee rikki. olenkin laittanut talkkia joka on auttanut.apteekissa sanottiin, että jos rikki mennyttä ihoa ei hoida, niin siihen voi kehittyä sientä.

6. vierailija Vierailija

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari