vähän kyllä jännittää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiitiäinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tiitiäinen"

Vieras
Mulla pitäisi alkaa menkat viikonlopun aikana, mutta teoriassa yhtä hyvin voisivat jäädä alkamattakin. Ollaan siis todettu, että toinen lapsi saa tulla jos on tullakseen. Esikoinen kaksi vuotta ja pitkä imetys piti menkkoja pois niin pitkään, että vasta yhdet ollu ja toiset tosiaan tulossa. Ovulaation tienoilla (1-2 päivää ennen) oli seksiäkin (aika olennaista tietysti asian kannalta ;) ), mutta vain sen kerran. En päästä itseäni sellaiselle "iik, pakko saada heti vauva" -kuumetasolle vaan yritän olla ihan hillitty asian suhteen. Ja olenkin. Silti, en voi olla muistelematta, miten jännittävää se oli silloin, kun ensimmäisen raskauden alussa teki testin ja viivoja yllättäen tulikin se kaksi :heart:

Järki sanoo, että en mä nyt todellakaan ole juuri tosta yhdestä kerrasta tullut raskaaksi. Ja alavatsaakin on pari päivää särkenyt sillä tavalla, että selvästi menkat odottavat nurkan takana. Mutta kuitenkin tulee perhosia vatsaan, kun ajatten, että JOS eivät alakaan - teoriassa voisin olla raskaanakin. Jos tässä lähikuukausina olisin raskaaksi tulossa, niin nyt olisi otollinen kierto sikäli, että mulla on helmikuussa tulossa magneettikuvaus, jota ilmeisesti ei suositella ekan kolmanneksen aikana. Jos nyt olisin tullut raskaaksi, niin ehtisi eka kolmannes täyttyä.

Juuh, tällainen jahkailuvuodatus vaan :D

No jos mä olisin sä niin hoitaisin sen magneettikuvauksen ensin pois alta ja odottaisin myös mahdolliset jatkotoimenpiteet ja hankkiutuisin sitten vasta raskaaksi!

[QUOTE="ahaa";22633898]No jos mä olisin sä niin hoitaisin sen magneettikuvauksen ensin pois alta ja odottaisin myös mahdolliset jatkotoimenpiteet ja hankkiutuisin sitten vasta raskaaksi![/QUOTE]

Joo vai? :( Yritin ettiä tietoa tosta kuvauksesta, ja sen tosiaan jostain löysin, että ekan kolmanneksen aikana ei suositella, mutta muuten voidaan kuvata. Enkä mä kyllä tekemällä yritä hankkiutua raskaaksi, mutta haaveilen kyllä, ja tietoisena siitä, että ei ehkä heti tärpää, ollan todettu että saa tulla kun on tullakseen. Meidän seksitiheydellä tosin aika hyvä tuuri saa olla...

Yhteistyössä