vähän liian helppoa

säästöpossu

Aktiivinen jäsen
19.12.2005
2 253
0
36
tilata jonkun toisen nimellä :o
ku oon valittanu täällä et netanttila ei toimi, nii päätettiin sit taas ukon kaa et tilaan kameran netanttilasta sen nimellä, ja oli kyllä vähän liian helppoa. Kamera on jo aika arvokas nii luulis et se olisi vähän vaikeampaa mutta ei, piti vaan tietää nimi ja henkilötunnus :o

Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
ku oon valittanu täällä et netanttila ei toimi, nii päätettiin sit taas ukon kaa et tilaan kameran netanttilasta sen nimellä, ja oli kyllä vähän liian helppoa. Kamera on jo aika arvokas nii luulis et se olisi vähän vaikeampaa mutta ei, piti vaan tietää nimi ja henkilötunnus :o
mutta saadaanhan se aina selville kuitenkin kun johonkin osoitteeseen se pitää lähettää..

niinpä. ja ihan helposti vois joku postilaatikosta ottaa sen postilapun eikä ne ole moneen vuoteen kysyneet henkilötodistusta postissa. eikä myöskään r-kioskilla kun on tilannu expressinä. eikä kaupassa vaikka kerranki ostokset oli 80 ja varmasti ne myyjät ei oo tuntenu minua. vai olenko niin oman nimeni näköinen? :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Ria La Vida Loca:
niinpä. ja ihan helposti vois joku postilaatikosta ottaa sen postilapun eikä ne ole moneen vuoteen kysyneet henkilötodistusta postissa. eikä myöskään r-kioskilla kun on tilannu expressinä. eikä kaupassa vaikka kerranki ostokset oli 80 ja varmasti ne myyjät ei oo tuntenu minua. vai olenko niin oman nimeni näköinen? :laugh:

ei ne kyllä postissa paljoa välitä kuka hakee paketin,hain miehen paketin kerran ja taakse oltiin laitettu valtakirja niin sanoivat vaan ettei sitä olis tarvinnu...Mutta jos on ihan postilaatikko niin voihan sellaien lukollisen ostaa jos tuollaista pelkää..ite asun kerrostalossa niin kukaan ei pääse kyllä käsiksi posteihin.

Alkuperäinen kirjoittaja prinsessojenäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
mutta saadaanhan se aina selville kuitenkin kun johonkin osoitteeseen se pitää lähettää..

mutta joku täällä joskus kertoi et sen nimellä oli tilattu jotain (oliks se nyt hobby hallista), en muista enää miten se meni mutta kuitenkin.
Ja ku tilaa nii siinähän voi laittaa toisen osoitteen, eri ku laskutusosoite, mihin se tavara sit lähetetään.
no yllätyin vaan ku se oli nii helppoa.

Yhteistyössä