M
mies
Vieras
Ensiksikin toivon että keskustelu säilyy asiallisena vaikka alapäässä liikutaankiin. Olen noin nelikymppinen mies, seksikumppaneita ollut elämänaikana ehkä 15-20. Aika (lue:liian) usein olen törmännyt siihen ongelmaan että menen aivan siistin naisen kanssa sänkyyn, hommassa ei mitään vikaa tai epämiellyttävää - mutta kun siirrytään asentoon "takaapäin" lehahtaa sellaiset hajut nenään että fiilikset ja kaikki muukin lerpahtaa siihen paikaan, ja meinaa oksennus tulla - siis oikeasti.
Olen keskustellut täsätä asiasta muutamankin miespuolisen ystäväni kanssa - ja kaikilla sama kokemus.
Kysymykseni liittyy lähinnä taitoon pestä alapää - en oikein usko että ongelma muusta johtuu. Kun itse käyn suihkussa niin pesen kyllä pyllyvakoni ihan kunnolla saippualla, ihan niin että sormet kuuraavat koko alueen puhtaaksi.
Ryhdyin mielenkiinnosta seuraamaan kuntosalilla sitä miten ihmiset tässä suhteessa toimivat (miesten puolella siis - en ole vielä päässyt naisten puolelle suihkuun) - hämmästykseni oli melkoinen kun huomasin että aika harva itseasiassa kädellään pesee pyllyvakoa.
Eli nyt sitten kysysisin miten siellä naisten puolella on - onko tässä oikeasti ihan tällaista pesemistaidon puutetta?