Vähän omituista... Tai sit mie en oo muistanut katsoa peiliin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
:whistle: :ashamed:
Mie kävin ostaas joulukortti-askarteluja varten kartonkia, liimaa, silkki- ja kreppipaperia, kimalteita ja kaiken maailman "hörsöjä" ja siinä kassalla sit ojensin ensin kassalle ne isot kartongit, 16 kpl.
Niissä oli hintana 2,50? / 4kpl, ja sanoin kassalle, että kutakin väriä on aina 2 kpl. iesin kyllä, että se myyjä lyö kaikki värit erikseen siihen kassaan.

No, sillä aikaa kun myyjä selasi niitä kartonkeja, mie ladoin tiskille nää kaikki muut ostokseni. Kassa sanoi, että nämä kartongit tekee sit jo yhteensä 10?.
Mie myönsin, ja näytin muita ostoksiani, että nämä myös.
Myyjä katsoi minua uudestaan, ja sanos, että siis nämä maksaa jo 10?.

Mie totesin uudestaan että joo, mutta pitääkö ne kartongit maksaa erikseen, kun haluan ostaa nämäkin. Vai eikö täältä saa ostaa kun tietyllä summalla kerrallaan? :o :ashamed:

Myyjä katsoi minuun vielä ja kysyi että nämä kaikkiko. Mie että kiitos kyllä mielellään. Ja vielä katsoi minuun pitkään, ennenkun alkoi lyödä hintoja kassaan.

Vähän mulle tuli sellainen nolo nukkavieru olo siinä kun jonoakin oli takana. Siis että jos mie oikeesti näytän siltä, että mulla ei ois ollut varaa ostaa niitä ostoksiani.
:xmas:

Mulle ei oo viel tolleen sanottu vaikka varmaan kyl näytän ihan joltain resupetteriltä ku tuolla liikun.... Virttyneet collegehousut ja kuomat jalassa ja joku takki päällä ja hiukset jotenki sutastu etteivät silmillä roiku....

Yhteistyössä