vähän väsynyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tai aika paljon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tai aika paljon

Vieras
En jaksa mitään, aina vaan väsyttää ja itkettää. lapsi on kolme vuotias ja melko kiltti ja helppo, välillä pientä uhmaa. Minä en vaan jaksa, huudan pienimmästäkin asiasta. Pelkään, että tällä ainiasella huutamisella kosvatan lapsesta jonkun pyssyn kanssa tappajan. Rakastan lastani ja haluaisin näyttää äidin rakkutta, mutta aina vaan huudan Hän on ihana ja reipas lapsi, mutta minä en vaan jaksa. Toista odotan, halusin tätä, mutta pelkään oman jaksamisen puolesta. Mies auttaa kyllä, mutta tekee pitkiä työ päiviä ja minulle tulee huono-omatunto kun hän vapaapäivänä siivoaa ja tekee ruokaa. Itse olen kolmivuorotyössä. Olen kalpea, silmän aluset on mustat ja näytän todella väsyneeltä ja olen väsynyt.

Ota nyt sairaslomaa ja lepäile. Sinä tarvit voimia, kun toinen lapsi syntyy. JA on tarkoitettu, että voisimme iloita lapsistamme. Käytä häikelemättä hyväksi isovanhempia ja sisaruksia ja kummeja, vie 3-vuotias niille hoitoon. Näin meille naisille käy, että herkästi koemme huonoa omaatuntoa, mutta turhaan. Annetaan vaan miesten tehdä kotitöitä, tehdäänhän me naisetkin kotitöitä työpäivän jälkeen. Nyt ota kunnon sairasloma ja lepäile, ulkoile paljon. Jätä surutta osa kotitöistä "mitä PITÄISI tehdä tekemättä. Opettele laiskottelemaan ja olemaan jouten. Voimia syksyyn.

Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
tottakai otat, ei voi sinua irtisanoa. ei haukku haavaa tee =) pitää hakea apua jos ei jaksa, puhu vanhemmillesi tai ystävillesi. ja pyydät apua että itte saat levätyks. voimia :)

Haukku ei haavaa tee, yleensä. Mutta toi meidän pomon kielen käyttö on sellaista, että se tekee. Todella pelottava ihminen suuttuessaan, mies puolinen. Töissä on henkilökunnassa suuri vaihtuvuus, osin hänen takiaan. Kun vaan sais voimia jostain. Mulla ei ole siskoja ja vanhemmilleni en voi viedä. Toinen on toisen omaishoitaja.

Yhteistyössä