Mä laittelin tässä paikalliseen pitopalvelu-lounasruokalaan hakemuksen ja työtodistuksia ja ilmotin että haen töitä, että jos satutte tarvitsemaan joskus apua niin olen käytettävissä ja nyt tämä omistaja eilen laittoi viestiä että soita hänelle niin sovitaan haastatteluaika 
Katsotaan miten mun käy.
Ihan mielettömän siistiä olisi jos saisin täältä kylältä töitä niin mun ja miehen molempien ei tarvisi ajaa työmatkaa autolla --> jää enempi rahaa pienestä palkasta käyttöön 2 lapsen hoitomaksujen jälkeen.
Ja upouusi tarha on siinä kivenheiton päässä työpaikasta ja tää työpaikka olisi kilsan päässä meiltä.
Mut mut, en nyt juhli etukäteen..sitä vaan aina miettii liikaa kaikkea ennen kun on mitään ees varmaakaan.
Pitäkää peukkuja mä soitan kohta sille omistajalle
Katsotaan miten mun käy.
Ihan mielettömän siistiä olisi jos saisin täältä kylältä töitä niin mun ja miehen molempien ei tarvisi ajaa työmatkaa autolla --> jää enempi rahaa pienestä palkasta käyttöön 2 lapsen hoitomaksujen jälkeen.
Ja upouusi tarha on siinä kivenheiton päässä työpaikasta ja tää työpaikka olisi kilsan päässä meiltä.
Mut mut, en nyt juhli etukäteen..sitä vaan aina miettii liikaa kaikkea ennen kun on mitään ees varmaakaan.
Pitäkää peukkuja mä soitan kohta sille omistajalle