Vähänkö kallis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kallista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riippuu, mistä kaupasta. Jos mä joudun ajamaan täältä takahikiältä 100km per suunta ostamaan tuon, en takuulla saa bensoja tuolla 3 eurolla + postikuluilla. Ja riippuu tietenkin tuotteen kunnosta myös.

[QUOTE="popp";22279170 begin_of_the_skype_highlighting**************22279170******end_of_the_skype_highlighting]Riippuu, mistä kaupasta. Jos mä joudun ajamaan täältä takahikiältä 100km per suunta ostamaan tuon, en takuulla saa bensoja tuolla 3 eurolla + postikuluilla. Ja riippuu tietenkin tuotteen kunnosta myös.[/QUOTE]

Niin että siksi takahikiällä asuva voi laittaa minkä hinnan tahtoo tokihan hänelle on bensat ja kahvikuppikin maksettava.
Tyhmä ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa. Mutta kyllähän se näin menee että nämä takahikiäläiset sitten itkevät kuinka kukaan ei maksanut lapsen rukkasista 15e kun ne nyt saa alennuksesta uutenakin jo 7e olisihan ne sentään käytetyt olleet käytetyt ja säästyisi itse hankkimasta käytön jälkiä.

Ymmärsiköhän tämä viimeisin, mitä tarkoitin?

Siis että esimerkiksi minulle tulisi todennäköisesti halvemmaksi ostaa tuo käytetty vaate kympillä +pk:t kuin käydä ostamassa seitsemällä eurolla sama vaate kaupasta.

Yhteistyössä