M
mamma
Vieras
Vuoden alusta painoni on pudonnut tuon 1,1 kg. Olen jättänyt pois vaalean leivän, yleensäkin vaaleat jauhot, pastan, sokerin ja perunan. Toki välillä otan jotain jos mieli tekee. En koskaan ala mihinkään täyskielto -touhuun. En ole minkään tietyn suuntauksen "karppi", mutta aloitin taas näin. Viimeksi kun karppasin ihan tosissani, pudotin painoa 7 kg. Mutta sitten sorruin taas karkkeihin jne. En laske hiilareita enkä mieti sen kummemmin syömisiäni, niin kauan kuin olo on hyvä ja mieli myös, niin tämä sopii. Ja kesää odotellessa muutama kilo joutaa mäkeen 
Olosta sen verran, että vatsan turvotus on vähentynyt jo viikossa. Epäilen turvotuksen johtuvan leivästä, tai ennemmin sen määrästä..samoin pastaa meni tolkuttomat määrät. Nyt olen syönyt paljon kasviksia ja proteiinia, kasviksilla olen korvannut tuon riisin, pastan ja perunan. Hyvä kastike kaveriksi, nam
Vielä kun muistaisi juoda, niin hyvä olisi.
Olosta sen verran, että vatsan turvotus on vähentynyt jo viikossa. Epäilen turvotuksen johtuvan leivästä, tai ennemmin sen määrästä..samoin pastaa meni tolkuttomat määrät. Nyt olen syönyt paljon kasviksia ja proteiinia, kasviksilla olen korvannut tuon riisin, pastan ja perunan. Hyvä kastike kaveriksi, nam