Vahva intuitio tulevan lapsen sukupuolesta. Ei raskaana.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla on yksi lapsi. Kävi sillä tavalla erikoisesti, että keksin lapselle nimenkin jo vuosia ennen raskauden alkamista ja yritystä.. :) Tiesin, että tulokas on nimenomaan tyttö. Se tunne oli niin vahva, että uskoin siihen aivan 100%:sti.

Nyt on lapsi vuoden vanha, ja jostain kumman syystä, olen alkanut pohtia nimeä seuraavalle lapselle. Ja melkein varmaan päätettykin se jo on (mieskin tykkää nimestä). Ja pojan nimeä ei taaskaan mietitä, koska tulokashan on varma tyttö. :D Miten voi olla tällainen intuitio? Niin, ja lapsi saisi siis tulla vasta muutaman vuoden kuluttua, ei nyt vielä, kun elämäntilanne on vähän huono. Mutta kuitenkin, kai sieltä tulevaisuudessa toinen tyttö tulee.

Mä tiesin jo vuosia sitten että tulen saamaan joskus pojan ja nyt meillä on kohta 1,5v. poika... <3
Mäkin joskus mietin seuraavalle nimeä (tytön nimeä.. ;-)) Vaikka ei olla toista edes suunniteltu.

Mä taas en koskaan osannut ajatella saavani tyttöjä, en osaisi olla tytön äiti, ja ihan nuoresta asti olen kuvitellut että lapseni ovat poikia. Ja 2 poikaa mulla onkin :).

Oli pakko etsiä keskustelu tästä, mutta itse olen ihan täydellisen varma, että tulen saamaan tyttölapsen ensimmäisenä ja siis ei olla lasta edes yrittämässä vielä :D Tää tunne vaan vallannut ja miettinyt tytölle nimeäkin vuosia. Saa nähdä miten käy, tulen kertomaan sitten. Vuosi tai pari saattaa mennä ennen sitä.

Mulla oli kanssa niin vahva tunne tyttö-lapsesta, että en edes nähnyt mahdollisuutta siihen, että lapsi voisi olla poika. Jotenkin vaan ajatus pojasta tuntui niin epäluonnolliselle. Ja siis tyttären sain. :)

Yhteistyössä