vahva tunne että raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tähtönen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tähtönen"

Vieras
heips kaikki!
mulla on ollu 3vko selviä raskausoireita tai mitä nyt sitten onkaan... menkat tuli ajallaan ja testi näyttää negaa... silti olen täysin varma raskaudesta! neuvolassakin sanottiin että hyvin voi olla raskaus mutta tiedä nyt sitten... onko kokemuksia? :)
oireet: närästys, kylmyys, hikoilu, rinnat arat, huono olo, kova väsymys ja kaikkee muutakin mielenkiintoista...

Jos menkat tuli JA testi negaa niin et ole raskaana. Sitten ehkä mahdollisuus jos teit testin menkkojen alkamispäivänä, mutta kyllä se siinä kohtaa, kun menkat viikon+ myöhässä plussaa näyttäisi. Oireet voivat johtua ihan siitä jo, että luulet olevasi raskaana. Tee nyt vielä uusi testi niin uskot itsekin..

juu tein testin ennenku menkkojen edes piti alkaa.. meenpä sitten lääkäriin tutkituttaan... ei tääkään ihan normaalia ole ku meinaa pyörtyillä... mutta eipä myös tarvitse noin ilkeesti vastata :) kysyin että onko kokemuksia?

[QUOTE="tähtönen";30196103]juu tein testin ennenku menkkojen edes piti alkaa.. meenpä sitten lääkäriin tutkituttaan... ei tääkään ihan normaalia ole ku meinaa pyörtyillä... mutta eipä myös tarvitse noin ilkeesti vastata :) kysyin että onko kokemuksia?[/QUOTE]

En ole kuullut että kukaan raskauden alussa pyörtyilisi. Enkä usko että olet raskaana.

ekaa odotellessa melkein pyörryin saunan jälkeen... yhtäkkiä vaan lähti jalat alta.. enkä silloin vielä tiennyt raskaudesta... positiivisen testin tein silloin kuudennella viikolla.. ei näkynyt edes verikokeessa silloin...

mulla oli samanlaiset tuntemukset, kunnes sitten petyin kun menkat alkoi. menkat loppu ja oireet ei häipynyt. viikko siitä sitten tein positiivisen testin :) joillakin saattaa tulla normaalit menkat vaikka raskaana onkin! tietämättömät asioista voi olla hiljaa! nyt ootellaan pienen vauvelin tuloa maailmaan :) tsemppiä tähtönen!

mulla oli samanlaiset tuntemukset, kunnes sitten petyin kun menkat alkoi. menkat loppu ja oireet ei häipynyt. viikko siitä sitten tein positiivisen testin :) joillakin saattaa tulla normaalit menkat vaikka raskaana onkin! tietämättömät asioista voi olla hiljaa! nyt ootellaan pienen vauvelin tuloa maailmaan :) tsemppiä tähtönen!

:laugh: ai niin että vain ne jotka tietää että onko ap raskaana saa kommentoida. Selvä :D.

Itselläni on ollut vahva tunne raskaudesta silloin kun olen ollut raskaana.

Samaten silloin kun en ole ollut raskaana, mutta toivonut sitä kovasti :D että päätteleppä siitä sitten jotain, ei siitä ainakaan sun kohdalle mitään voi päätellä :D

Yhteistyössä