Hae Anna.fi-sivustolta

Vaihdan illan ja huomisen aikana selvänäköisesti

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä tuntemuksia, 24.07.2020.

1. tuntemuksia Vierailija

Katson selvänäköisesti ja voin yrittää selventää myös entisen elämän kautta asiaasi.
    Laita kysymykseesi tarpeeksi tarttumapintaa, vaikka saan myös energioista kiinni.

Minulla on tilanne hakusassa. Työasioissa on tekeillä mahdollisia onnistuvia projekteja.
    Mitä niihin tulee. Rahasta paljon kiinni. Olen myymässä taloa, mitenkä menee kaupaksi.

2. Persikka Vierailija

Puolisen vuotta ennenkuin talo menee kaupaksi, ja olisit tyytyväinen hintaan.
    Työasiat tulee tunne ettei ulkopuolisille niistä kannattaisi kauheasti hiiskuta, tunnistat itse helposti hyvät yhteistyökumppanit joten luota intuatiition. Paljon työtä jaomistautumista sinulle mistä saat hyvää mieltä ja talous kukoistaa.

Rakkaus elämään jos vilkaiset, mielenpäällä 50 v kaljuuntunut mies, hän on ainakin sexuaalisesti virittynyt minuun, mutta onko muuta syvällistä tarkoitus perää hänen puolelta minun suuntaani?

3. tuntemuksia Vierailija

Kiitos Persikka katsomisesta.

Energiasta tulee läpi ensin jännitystä, paineisuutta sydänalassa ja odotuksen energiaa. Tuo energia tulee kauttasi, sinusta. Mies seisoo tässä edessäsi ja hänelläkin on jännitystä sydämellä, lähes pistoksena. Seksuaalisuus tässä on vahvana, mutta kokisin sen merkityksen muuttuvan suhteessanne. Ihmissuhteen muut puolet tulevat tärkeämmiksi. Hän siirtyy rinnallesi tässä kuvassa, ei siis ole vain kohtaaminen, vaan jää rinnallesi kulkemaan. Hän kyllä on vähän levoton ja kulkeminen yhtä jalkaa on välillä vaikeaa. Ainakin toistaiseksi näyttää siltä, että tässä on hyvän ihmissuhteen aineksia. Miehen vain myös tulee tunnistaa itselleen omia tarpeitaan ja käydä läpi elämäänsä sekä tulevia ajatuksiaan. Kun näitä on selvitellyt, tunnetasolla kohtaaminen helpottaa. Nyt on vielä vähän liian levoton energia siihen.

4. tuntemuksia Vierailija

Lisäystä Persikalle.
    Mies näkyy tässä vaaleissa farkuissa, keskimittaisena ja normaalivartaloisena. Nuorekas olemus tavallaan.

Pystytkö näkemään, minkälainen ostaja talolle tulee? Koska hän ilmaantuu?

5. Rakkaudella Vierailija

Työprojekti etenee hyvin ja menestys näyttää lupaavalta. Syksyllä saatat kokea, että paiskit paljon töitä, mutta eteneminen hidastuu. Kärsivällisyyttä vaan.
    Talon myynti vie vielä pikku hetken. Syksyllä, tod näk jo alku syksyyn, sopimuksen kirjoittaminen. Vähän iäkkäämpi pariskunta näyttää ostavan tämän.

Katseletko minulle rakkautta. Milloin sen aika on? Tässä oli tutustumista tummahkon miehen kanssa, joka muuttaa samalle paikkakunnalle, mutta minä en sitten lopulta ole kiinnostunut. En näe meitä kumppaneina. Tummahko olen minäkin.

6. vierailija Vierailija

Kiitos. Vastaan yhdeksän maissa.

7. Rocco Vierailija

Työssäsi on monta rautaa tulessa. Tunnistat jo mikä niistä etenee, mikä jää puolitiehen. Kun hiljennyt, vastaus kumpuaa sisältäsi. Vaaleahko nainen liittyy jotenkin tähän. Voi olla jotain kateellisuuttakin ja juonimista, mutta pitäydyt neuvokkaasti sen ulkopuolella. Rahallista voittoa.

Talosta ollaan kiinnostuneita, vaikkei kovin nopeasti tapahdu mitään. Tämä vaatii ostajissa kypsyttelyä ja he käyvät useampaa kohdetta katsomassa. Sinulta vaatii pitkäjännitteisyyttä vastailla kysymyksiin, joita heillä riittää sillä haluavat olla varmoja. Voit kuitenkin luottaa, että tämä tulee kääntymään eduksesi.

Olen hämilläni, mihin tilanne kääntyi miespuolisen ystäväni kanssa. Olen nainen tummiksi värjätyin hiuksin, mutta luonnostaan ristiverinen. En kaipaa parisuhdetta, mutta virkistävää yhdessäoloa. Mitä mies minussa näkee ja mitkä ovat toiveensa?

8. Bluus Vierailija

Jokin näistä projekteista ylittää odotukset ja menee erittäin hyvin. Jotkut puolestaan päätetään jättää toteuttamatta, koska ei nähdä hyödyn saavuttavan kuluja.

Vähän tällainen epäilevä ja pitkään harkitseva vanhempi pariskunta nousee ostajaehdokkaaksi ja taitaa mennä heille kaupaksi.

Mitä minulle rakkauteen nousee? Vaalean ja tumman naisen kanssa juttelua, mutta ei ole mennyt tapaamiseen asti kummankaan kanssa vielä. Olen ruskeahiuksinen mies.

9. Polte veressä Vierailija

Pari projektia menee mönkään. Aloitatte kuitenkin ainakin yhden uuden, joka tulee onnistumaan. Voi perustua vanhoihin projekteihin tai ovat niiden yhdistelmiä. Rahaa llytyy syksyn aikana. Talon saat myytyä syksyn aikana.
    Minulla kaikenmoista esim.juhlat ja paljon muutakin, joihin tarvitsisin rahaa. Miten selviän? Olen ristiverikkö ja pyöreä.

10. vierailija Vierailija

Kiitos ketjuun katsomisesta.
    Suunnitelmat hyvät ja uudille projekteille näytetään vihreää valoa. Jonkinlainen yllättävä takapakki tulee joka voi vesittää koko homman. Mutta maltti on valttia tässäkin. Loppusyksystä muutokset parempaan.
    Talokaupoissa kiinnostuneita ostajaehdokkaita, kaupat jo mahdollisesti tämän vuoden puolella.

11. tuntemuksia Vierailija

Minulle kuitataan tuo oma arviosi oikeaksi, siis tämä tummahko mies ei ole lopulta sinua varten. Sinulla on mielenkiintoinen kuvio energiassasi, joka kertoo kyllä karmallisen suhteen olevan tulossa. Ensin on sellainen aallon pohja rakkaudessa, jota elät parhaillaan ja sitten tulee kuin valaistuminen, vahva uusi energia, ei pelkästään rakkaudessa vaan elämän käänteenä. Saan kuvan vaaleahkosta normaalivartaloisesta miehestä, joka tässä astelee elämääsi. Pitkähkö. Et tarvinne odottaa kovin kauaa.

12. Faye Vierailija

Työssä on aika pistää tuulemaan ja napakastikin tarttua tilaisuuksiin. Kannattaa ottaa haaste vastaan, pärjäät siinä hyvin. Taidat ksivatakin jotain uutta työn suhteen, vanha on jo ns. pureskeltu. Kovasti kannustetaan ottamaan uusi vastaan, se tuo elämääsi hyvää.
    Asuntoasia tulee päättymään onnellisesti, olet lopulta hyvin tyytyväinen. Vaihtaisitko mahdollisesti välittäjää, joku viisas henkilö tässä apuna myynnissä.

Pitkäaikaista ihastusta mieheen kenen tunteista en tiedä, intuitiivinen olen ja aavistelin kyllä että jotain voisi ollakin. Oli myös ihan lupaava kaveriyhteyskin jo aluillaan mutta nyt pitkä hiljaisuus. En ota enää yhteyttä sillä hän ei viimeksi vastannut enää mitään. Asiallisia vaikkakin hauskoja viestittelimme toisinaan. Ehkä sekin oli sitten liikaa hänelle?
    Emme ole vapaita tahoillamme.

13. tuntemuksia Vierailija

Kiitokset sinulle.
    Olin jo kirjoittanut pitkät piustat ja kaikki hävisi taivaan tuuleen, kone temppuilee.

Sinun energioissasi on nyt päällä tummempi peittävä kerros, joka hidastaa ja vaikeuttaa vielä tovin elämääsi, vähän joka suhteessa. Tämä pilvi kuitenkin on väistymässä ja sitten näyt todella loistavissa väreissä ja rakkauden täyteisenä, kuin uudistuneena, levänneenä. Tämä mies on nyt vähän hämillään, ei oikein osaa tunnistaa tilannetta. Sinä avauduttuasi myös mahdollistat suhteenne lämpenemisen. Hän ei ole nyt sitoutuvaa tyyppiä varsinaisesti, tulevaisuudessa tilanne voi muuttua. Hyvä ystävyys mahdollinen nyt, ehkä enemmänkin.

14. tuntemuksia Vierailija

Lämmin kiitos sinulle.

Saan kuvan, jossa nämä kaksi naista rinnakkain. Tämä tummempi nousee ylös, kuin jos olisi kaksi korttia kädessä korttipelissä. Nostat tämän tummemman kortin pöytäään. Vaalea jää käteesi. Molemmissa näissä on potentiaalia, mutta tämä vaalea olisi näistä se jotenkin läheisempi. Valinta on kuitenkin sinun. Sinun on myös tunnusteltava omia tuntemuksiasi tarkasti, tarkkailtava energiaa ja tilanteita. Näytkin tässä harkitsevana ja vähän jopa välimatkaa tietoisesti pitävänä ensiksi. Koen, että saat rinnallesi hyvän naisen, ensi vuoden alkupuoli näyttää pariutumisen kannalta hyvältä.

15. tuntemuksia Vierailija

Kiitos sinulle Polte veressä.
    Raha-asia painaa mieltäsi ja samalla vaikuttaa kokonaisvaltaisesti energioissasi. Ihan lyhyellä tähtäimellä tilanne ei merkittävästi parane. Näen kuitenkin, että luotat tulevaisuuteen ja teet jotain perusteellisia suunnan muutoksia. Näytetään kuinka tulet metsäpolulla, jota kuljet metsän reunassa olevaan risteykseen. Käännyt oikealle ja saat kuin uutta voimaa ja alkua pienen matkan teon jäälkeen. Tämä siis kuvainnollisesti sinulle. Olet siis selvitellyt asioita ja uusi vaihe elämässäi lähestyy. Tulee mieleen Keno. Tee pienillä summilla 5-7 tason pelejä, voit saada sieltä jotain ensi hätään.

16. tuntemuksia Vierailija

Olet tilanteessa, jossa pohdit ihmissuhteiden isompaakin muutosta, tarve kumpuaa nykyisen suhteen karmallisen energian loppuun käytöstä. Nykyinen suhde on väljähtynyt ja ei vastaa enää parisuhteen tunnepuolen tavoitteita. Tässä on eriytyminen niin voimakas, että vaatisi paljon työtä, energiaa ja voimaa, tahtoa, että saisi suhteen vielä toimivaksi. Sinä tulet saamaan muutaman vuoden kuluttua ihan hienon uuden ihmissuhteen, rakkautta, karmallista yhdessäoloa. Mutta sinun on edettävä askel kerrallaan. Ensin lopetettava nykyinen ja sitten on uuden suhteen aika. Näin tässä minulle asia ilmaistaan. En siis näe näistä kysymistäsi mitään merkittävää tällä hetkellä.

17. Illalla Vierailija

Talo menee kaupaksi vielä tämän vuoden puolella, olet tyytyväinen.

Projektit ottaa aikansa, mutta älä luovuta.

Olen avoliitossa, ristiriitaa paljon. En tiedä mikä mättää? Töissä aika vääntöä asioissa, raskasta. Miten tuleva?

18. vierailija Vierailija

Kiitos.

Näen tässä miehesi muuttuneen enemmän kuin sinun. Hän vaikuttaa levottomalta ja kuin hänellä olisi henkisen tason ongelmia, ristiriitoja itsensä kanssa. Hän on se, jolla on meneillään omat taistelunsa, koet olevasi kuin nurkassa, hän vaihtaa mielipidettään tai ajatuksiaan ja et oikein tiedä kuinka olla tai edetä. Ongelmat myös makuuhuoneeseen vaikuttavia. En näe tilannetta valoisana tulevassakaan, tässä vain on yhteinen energia loppu ja uuden energian/tulevaisuuden uskon luominen vaatisi paljon yhteistä ponnistusta. Eroa en vielä näe, riippuu paljon sinusta. Mies ei ole hakeutumassa pois sinusta. Sinun pitäisi voida hengittää vapaammin, silloin elämäsi myös muutoin vapautuisi ja voimasi myös työssä riittäisivät. Nyt kokonaisvaltaisesti ihmissuhde syö sinua ja ympäristö aistii, alkaa tökkimään. Kuuntele itseäsi, pura solarin paineet ja kurkkuchakran. Toivon kaikkea hyvää sinulle.

19. tuntemuksia Vierailija

Kiitos vastaajille vielä kerran. Voin toki huomenna vaihtaa lisääkin.
    Jos jollain Teillä on kommentteja minun kirjoituksistani Teille, niin
    kuulisin mielelläni. Haluaisin kehittyä lisää ja tietää, josko saamissani
    viesteissä tai kuvissa on ollut jotain tolkullista. Aina kuvaa ei myöskään osaa
    tulkita oikealla tavalla.

20. Anho Vierailija

Minulle tuodaan talosta etuosaa esiin ja ehkä siitä oikeaa reunaa, onko kaikki kunnossa kun näkyy tummempana. Vastuuhan kestää viisi vuotta myyjällä joten kaikki kannattaa tarkistaa. Lopputulos on kuitenkin onnistunut mutta hinnasta neuvotellaan.

Työhösi nousee kaksi asiaa edelle joten uskoisin että onnistut näissä ainakin hyvin.

Otimme lapsen takia ison projektin. Syksyllä raha aiheuttaa jo päänvaivaa ja vuosi on ollut henkisesti tosi rankka kuten fyysisestikin. Näkyykö valoa että pääsemme hyvään lopputulokseen? Kiitos jos vielä katsot.

21. tuntemuksia Vierailija

Kiitos sinulle.

Projekti näkyy ja tuntuu energioissasi vahvasti, solarista aina kurkulle asti ahdistuksena ja paineena. Tulee kuva, jossa puurrat ajatuksissasi (saan kuvan naisesta siniharmaassa haalarissa, tukka vähään laineilla ja ristiverinen/vaalea ristiverinen, hoikahko nainen, tässä menossa ulkoa sisälle ). Kaipaat lepoa, rauhoittumista ja lukemista tms mukavaa tekemistä. Paineisuus kaikkoaa loppuvuodesta. Lopputuloksen energiaa kun katson, on kuva, jossa pohjalla vahvempi ja tummemman siniharmaa energia, päällä vaalea, kaunis ja rauhallinen energia. Tästä sanoisin, että olette tyytyväisiä.

22. vierailija Vierailija

Projekteihin onnistumista. Vanha asia , entiset elämät juontaa tähän. Vahvana entiset elämät ja ympärillä olevat tunnet tuttuina.Haastavaa ja onnekasta .
    Talo kauppaan jos välittäjä mies voit joutua vaihtamaan väittäjää sillä mies miettii eri teitä .Tekeekö mies tarjouksen jolla kaksi vaihtoehtoa . Kaksi kuukautta kaksi vuotta aika.

Ylä ja alamäkeä, pinnan alla, pinnan päällä ,lasketellen ,laulellen ,keveästi, iloiten .
    Perhosen lailla olkapäällesi lennän mitä kuiskaat tälle ?

23. vierailija Vierailija

Kiitos mielenkiintoisesta vastauksesta.

Vaikka koet vapautunutta ja kevyttä energiaa kysymyksesi asettelussa, koen asian olevan kuitenkin myös monimutkainen. Itse olet valmis valloitettavaksi. Näen tässä miehen, katsoo eteensä ja miettii vakavana myös elämäänsä ja uusia suunnitelmia. Hän on jo paljon käsitellyt asioita ja on valmis lähtemään uudelle "matkalle". Luontoihminen ja arvot kohdallaan.

24. vierailija Vierailija

Kiitos Tuntemuksia
    Palautetta sen verran monimutkaista välillä on pinnan päällä välillä alla jos ei itse sukella joku toinen voi vetää niin kuin koho kalastuksessa :) ylä ja alamäkeä sitähän elämä on onks se rikkaus vai rasite .

25. taroteinsinulle Vierailija

Menneisyydessä asioita, jotka kääntyneet suosiolliseen suuntaan sinulle. Laajentanut olet näköalaasi, matkustaminen ja tutkiminen - joko kuvainnollisesti itseesi tai konkreettista matkaakin tehnyt olet. Henkilökohtaiset tavoitteesi toteutuneet, onnistumista ja kiitosta. Aineellinen hyöty sinulle näkyy. Tätä haetaan nytkin.

Torni-kortti nykyhetkeen/lähitulevaisuuteen edustaa odottamattomia ”mullistuksia”. Se kuvastaa kohtalon puuttumista peliin. Se ei tarkoita tuhoa sinulle vaan uudelleen aloittamista. Ole tarkka, älä usko kaikkea. Tarkasta. Pahin vaihe on ohitettu jo. Talon myymisen kohdalla siis varmista selustasi. Työasioissa ole tarkka papereiden kanssa.

Tulet tarvitsemaan hieman tasapainoilua ja kärsivällisyyttä. Älä liikaa turhaudu! Vaikka voit olla turhautunutkin hetken, älä suhtaudu ”pikaisesti” ja tunneperäisesti - anna aikaa. Älä ainakaan tee äkkinäisiä päätöksiä. Luotettava kumppanuus nousee loppuun, talo menee ja työasiat lutviutuvat kohdilleen. Asiat menevät lopulta kuten haluat :)

Minä olen työssäkäyvä vaalea nainen, jolla on perusasiat hyvin :) olen tehnyt matkaa itseeni ja kehittänyt itseni viime vuodet ja menneen suhteet käsitellyt. Olen valmis jakamaan elämäni toisen kanssa ja tätä toivoisin. Kiitos, jos katsot.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri