Hae Anna.fi-sivustolta

Vaihdan!

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä Siivetön, 12.02.2018.

1. Siivetön Vierailija

Hei, lädetkö vaihtamaan? Olen katsonut intuitiivisesti, mutta otan myös tarvittaessa kortit tuekseni. Kerrothan siis värityksesi.

Minulla on ajatuksissani ollut koko päivän energinen, iloinen mies, jonka kohtasin. Hän on vaaleatukkainen, partasuu, lyhyehkö mies. Miten mies minut otti sillä epäilen antaneeni vähän tylyn kuvan? Tuleeko vielä tapaamisia ja jos niin minkälaisissa tunnelmissa?

2. elliniina Vierailija

Saat toisen tilaisuuden ja tilaisuuden selittää ja pyydellä anteeksi käytöstäsi. Kivan yllätyksen koet sitten. Tämä noin parin viikon sisään.
    Minulla ahdistava tilanne rahan kanssa, saanko rahaa tällä viikolla? Entä tuleeko mitään piristävää tälle viikolle? Olen risti korteissa.

3. Siivetön Vierailija

Kiitos.
    Virallinen yhteydenotto olisi tulossa ja se on positiivinen. Sinua kehoitetaan nyt huolehtimaan terveydestäsi, jokin haitta siihen tulossa. Tuntemuksena painetta kurkun alueella. Harmi, kun en suoraan saa raha-asiaan vastausta, mutta tuo virallinen tieto voisi liittyä siihen.

4. TummaMietteliäs Vierailija

Olisko tämä ihan tylyä kuitenkaan, mutta tunteen kautta tuntisi, että kuin olisit ollut hermostunut tai jotenkin epävarma...hän tavallaan tunteentasolla tuli itsekkin epävarmaksi eli suuntaa lämpimämmin suuntaansa niin epävarmuus poistuu. Hämillillään on nyt mutta tapaatte kyllä. Silloin vapautuneempi tunnelma, kun vain päätät niin

:)

Minulla olisi oma ketju.

5. Lumenmaa Vierailija

Mies on saanut töykeän vastaanoton sinun puolelta ja joudut nyt katumaan kun mies ei lämpene sinulle.
    Hidasta etenemistä rakkaudessa. Joudut vakuuttelemaan rakkauttasi jossakin vaiheessa kun mies ei usko. Miehestä en tiedä onko hän, josta kysyit. Ainakin tämä opetti sinulle sen, että kiinnostustaan ei pidä peitellä.

Olen tumma nainen, iloinen luonne. Nyt ilo on kadonnut ja elämä tuntuu tylsältä ja tyhältä. Onko mielenkiintoisia tapahtumia näkyvillä kevään aikana?

6. kiitos Vierailija

Kyllä on painetta kurkun kohdalla, siellä on nyt patti ja nielemisongelmia, aivastellut ja korvaakin särkenyt, olisiko flunssa vai jonkin muu?! Hyvin näit!t. elliniina

7. Siivetön Vierailija

Kiitos. Kävin vastaamassa sinulle.

8. Siivetön Vierailija

Kiitos.

Katsoin sinulle, mutta minulle ei näytetä mitään suurta muutosta/tapahtumaa. Jokin etsinnän kausi jatkuisi ja elämän järjestelyä sen mukaan. Sinulla on kyllä vahvuutta ja sisäistä ohjausta asioille, niiden kuuntelemisesta tulee valaistusta. Jotenkin niin, että ratkaidu on sisälläsi, ei ulkopuolisissa asioissa.

9. Siivetön Vierailija

Kiitos, kun annat palautetta. Se on tärkeää. Uskoisin että tämä on ohimenevää, mutta käy toki lääkärin juttusilla.

10. Silmämme Vierailija

Mies ymmärtää, iloinen mies joka ymmärtää elämän koukeroita ja tilanteita. Tapaatte sattumalta ja sitten jo tietoisemmin sovittuna. Iloitse, nauti!

Tummahko pitkämies. Tulee ajoittain energioihin kuin miettien mitä mulle mahtaa kuulua? Vai millä mielin? Joko tietämissä nyt olen töissä? Minä ristiverinen naisellinen nainen

11. vierailija Vierailija

Viestiä saat häneltä lähiaikoina päivinä.
    Tapaatte vielä nainenkin voi ehdottaa menemistä ja tulemisia eli älä odota pitkään jos toinen ei liikahda. Jännitystä välillänne telepatiaa paljon tunnet hänen tunteensa .

Olen ristiverinen kysyn ensi viikon tapahtumia yleisesti ?
    Lähiaikoina muuta ?

12. Lumenmaa kiittää Vierailija

Kiitos sinulle.

13. Siivetön Vierailija

Kiitos.

Mies on leikkisä ja kaipaa vaihtelua arkeensa. Totta on, että käyt hänen mielessään. Hän leikittelee ajatuksilla. Sinulle on tulossa matka ja mies liittyy tähän. Ilmeisesti kysymäsi tai joku muu sinulle läheinen.

14. Siivetön Vierailija

Kiitos.

Minun on vähän vaikea saada kiinni yleiskysymyksistä ja siitä pahoittelut etukäteen. Nainen tulee tähän lähellesi kertoen, uskoutuen. Hänellä on huolia, joissa voit auttaa. Pientä etenemistä asiassa, mitä kovasti odotat. Tulee niin, että kun jo päästät irti tai luovut toivosta, asia alkaakin edetä.

15. Silmät Vierailija

Kiitos. Ehkä löytää vaihtelua...toivottavasti ei leikittele vakavilla asioilla.

16. Silmät Vierailija

Kiitos. Ehkä löytää vaihtelua...toivottavasti ei leikittele vakavilla asioilla.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri