Hae Anna.fi-sivustolta

Vaihdan

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä Kiiruna, 18.05.2020.

1. Kiiruna Vierailija

Mikäli joku on vaihtotuulella, niin muutaman vaihtaisin. Täsmäaihe riittää tällä kertaa. Minulle voisi katsoa punapartaisen miehen ajatusta ja mieltä minua kohtaan. Mitä tykkäsi, kun tapasimme?

2. Vastamelukuuloke Vierailija

Kovin kiinnostunut on sinusta mutta ajattelee jotenkin siihen tyyliin että sua ei kiinnosta tms. Kaipaisi sulta jotain vihjettä tai viestiä, että uskaltaisi ajatellakaan homman etenevän. Vähän ehkä liiankin innokas myöhemmin mutta tän kanssa tulet vielä viettämään aikaa jos vain itse haluat. Ei kuitenkaan loppuelämän juttu mutta kokemuksia, oppia ja hauskojakin hetkiä jos tämän kanssa valitset aikaa viettää.

Katsotko mulle vaikka työasioihin. Miten kiire kesällä, sujuuko asiakastyöt toivotusti? Löytyykö syksyksi pienelle yritykselleni noiden kesän asikashommien kaltaisille jutuille toivomanilaiset toimitilat?

3. manta. Vierailija

Hyvät energiat ja hyvä mieli, hieman empivä on, taitaa miettiä samalla tavoin sinusta, olisitko edelleen kiinnostunut. Positiivista energiaa, teillä synkkaa.

Kävin viime syksynä toisen kerran kaukana työmatkalla. Kolmas matka piti olla nyt huhtikuussa, mutta se jäi tietystä syystä, kuten kaikki sen tiedämme:(. Palaanko vielä ko. paikkaan??

4. Kiiruna Vierailija

Kiitos.

Onhan toiminnalla potentiaalia, mutta ihmiset ovat nyt jotenkin jäissä tai eteneminen tuntuu jähmeältä. Enemmänkin loppukesä toisi toivomaasi vauhtia yrityselämässä. Tähän rinnalle sinulla on kehkeytymässä uusia ajatuksia ja ideoita, mitä toteutat menestyksekkäästi. Toimitilat löytyy yllättäen tai nopeasti, kun ns. laitat verkot vesille.

5. Kiiruna Vierailija

Kiitos. Anteeksi, mutta vastaukseni ei jostain syystä näy täällä. Yritän uudelleen. Kauniita asioita tapahtuu sinulle yllättävässä muodossa. Voi olla, että matkahaave jää tällä erää, mutta uutta tulvivaa hyvää oloa sinulle saapuu. Jossain kauempana matka siintää ja sitten kun sen aika tulee, et emmi.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri