Hae Anna.fi-sivustolta

Vaihdan

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä Marke, 21.05.2020.

1. Marke Vierailija

Hei, vaihtaajii oisko,please.
    Löysin koulutuksen, tarttisin vielä työpaikan ,onnistusko?
    Mitäs sulle kts

2. vierailijakysyy Vierailija

No mulle voisit katsella miltä näyttää tuleva rakkauden puolesta? Vaalea (risti) olen. Ihan jo kypsänikäinen XD

Odota hetki, katson sinulle juuri.

3. Marke Vierailija

Rakkaus tulee,oletko valmis kysytään,olethan sinä. Ystävyytenä lähtee ja rakkaudeksi kehittyy, hyvältä vaikuttaa. Anna tunteiden näkyä. Välimatka on hyväksi.

4. vierailijakysyy Vierailija

Iso talo tai jotenkin merkittävä rakennus. Joku ”tunnettu”, jotain tämmöistä liittyy. Matkaa teet sinne, eli ei ihan vieressä sijaitse. Tulot kohenee, eli työpaikaksi tämän tulkitsen. Hyvä homma!

5. vierailija Vierailija

Työ missä paljon ihmisiä. Teet kuitenkin vastuullisesti omaa pistettäsi. Sinulla on vahvuuksia tällä alalla ja anna niiden näkyä!

Tunnelmaa vekkulin velikullan puolelta? Kaipaako vai vetäytyykö?

6. Marke Vierailija

Kiitos. Kaipaa ja vetäytyy, meinaa ujostella rohkaise sinä häntä. Lopussa kiitos seisoo.

7. Whitefeather Vierailija

Kyllä sulle työ olisi, ei ihan heti mutta tulossa. Pidä varasi ettei työ syö liikaa aikaa oppimiselta, tai yhdistelmä rasita sua liikaa. Ihan kuin vuoroja olisi jossain vaiheessa niin paljon että jotkut kirjalliset tehtävät tuppaisi unohtumaan. Vaikuttaa myönteisesti sun rahatilanteeseen, tasoittaa.

Katotko mulle miten työt jatkuu syksyllä, kesä on sovittuna jo, ja missä muodossa. Vai meneekö syksy pelkäksi opiskeluksi.

8. Marke Vierailija

Työt jatkuu voit itse vaikuttaa, työ ja opiskelu vuorottelee.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri