M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja fd:Tarpeen vaatiessa, kas kuuluisalla maalaisjärjellä ajateltuna![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fd:Tarpeen vaatiessa, kas kuuluisalla maalaisjärjellä ajateltuna![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja fd:Tarpeen vaatiessa, kas kuuluisalla maalaisjärjellä ajateltuna![]()
En mä ole vieläkään oppinut tietämään koska se pitäisi meidän vauvalta vaihtaa. Ikää siis 4 kk. Parin tunnin välein kun vaihdan niin aina se on märkä ja ennen ruokailua olen sen vaihtanut. Mutta jos siis haluaisin aina tarpeen vaatiessa vaihtaa niin aika hemmetisti saisi kytätä että koska se pissi on sinne tullut.. kakan nyt haistaa tietystikin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja fd:Tarpeen vaatiessa, kas kuuluisalla maalaisjärjellä ajateltuna![]()
En mä ole vieläkään oppinut tietämään koska se pitäisi meidän vauvalta vaihtaa. Ikää siis 4 kk. Parin tunnin välein kun vaihdan niin aina se on märkä ja ennen ruokailua olen sen vaihtanut. Mutta jos siis haluaisin aina tarpeen vaatiessa vaihtaa niin aika hemmetisti saisi kytätä että koska se pissi on sinne tullut.. kakan nyt haistaa tietystikin.
Vertailun vuoksi, meillä 8kk ja vaihdetaanAlkuperäinen kirjoittaja meillä näin..:Tyttö 8kk ja vaipat vaihdetaan jotakuinkin näin..
-aamulla herätessä
-aamupäivällä
-lounaan jälkeen ennen päiväunia
-päiväunien jälkeen
-iltapäivällä
-päivällisen jälkeen ennen toisia päiväunia
-unien jälkeen
-illalla ennen nukkumaan menoa
Tietysti nää vaihtelee sitä mukaa, että onko vaipassa pissaa vai ei, kakka vaihdetaan heti, kun sen on ähissyt valmiiksi.