Hae Anna.fi-sivustolta

Vaihdot tänään

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä Katselija, 24.06.2018.

1. Katselija Vierailija

Hei,

Vaihtoja. Minulla tarot apuna. Tarvitsen sinulta jotain ulkonäkösi kuvailua sekä tilannetaustoituksen (ei esim kysymyksiä "mitä tapahtuu elämässä?". vaan esim jos haluat tietää parisuhdeasioita, kerrot oletko sinkku vai et jne).

Minä olen polkkatukkainen vaaleahko nainen. Seuraaviin aiheisiin:
    - Parisuhde. Olen suhteessa. Mitä saat?
    - Työ. Olen osa-aikatyössä, mutta en oman alani.

Kiitos :)

2. runrun Vierailija

Parisuhteeseen tuli, että päätös mitä olet tekemässä on oikea, vai onko se sitten tämä toinen osapuoli, mutta mitä tahansa päätöstä olette tekemässä niin sillä on positiivinen lopputulema.

Mitähän tähän työhön haluat? Kortteihin nousee että paljon on kalaa meressä, jossa taloudellisen tilanteen parantuminen edessä (huomattava). Miksi sitten et lähde kalastamaan? Joku pelottaa, yksinäisyys, itsenäisyys?

Kysyn omaan työllistymiseeni, mitkä ovat sen esteet korttien mukaan ja näkyykö neuvoa mitä tehdä. Sen verran että opintoja ja työkokemusta ja ammattitaidon päivittämistä aivan tarpeeksi takana. Olen vaaleahko nainen.

3. vierailija Vierailija

Tähän näkyy sinulle pelkoa uudesta elämänvaiheesta. Tuntuu että siellä on jo joku siemen kylvetty, mutta et uskalla sitä ehkä katsoa koska ajattelet että se on liikaa; liian hyvää, liian riskialtista ja ettei se voisi onnistua. KOrtit kehoittavat sydämesi kuuntelemiseen. Mitä tekisin, jos ei olisi mitään esteitä? Sinulla on melkoisia synkkiä alitajuisia ajatuksia. Muista ettei peloilla ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Sinussa on jo se kaikki. Tähän näkyy myös, että kohdallesi tulee mentori, joka auttaa sinua matkalla. Älä jää kuitenkaan odottelemaan tätä mentoria, sillä hänen ilmaantuminen ei tarkoita sitä, että se tulisi ennen kuin sinun tulee ottaa hyppyä tuntemattomaan, vaan hän tulee kun aika on kypsä.

4. linnun laulu Vierailija

minulla tuolla ketju katsoisitko sinne? sinulle...näen sinulle turhautumista tähän hetkeen, niin parisuhteessa kuin työssä , oletko jotenkin vösynyt kiukustunut mieheesi, turhautumista näkyy....saan etyä et ole oikein kuunnellut sisimpäsi kuiskauksia, olet mennyt ulkoisten vaatimusten mukaan, etkä ole saanut aikaa ja rauhaa viettää aikaa itseksesi, oman sisimpösi seurassa, itä kaipaisit todella ja se on ainoa joka auttaa, sisimmälläsi tärkeää viestiä sinulle ja sinun pitäö pysähtyy antaa sille aikaa ja kuunnella. kiukustuminen ja turhautuminen sulaa pois kun olet taas sisimpäsi kanssa itsekseen. työ en saa niin negatiivisena, mutta jotain sellaista elämässäsi että et ihan tunne eläväsi oman näköistä elämää. eli kuuntele sisintä, pysähdy, vastaukset sieltä tulee.....

5. vierailija Vierailija

Hei sulle,
    Olen keskivaalea, lyhythiuksinen siniharmain silmineni. Olen työssä. Oliko oma mokani tuo unohdus työssä marraskuussa? Ja, kannattaako taltioda keskustelu. Alan väsähtää työyhteisön juoryamiseen työtovereista... Sulle vastaan näin:

QUOTE="Katselija, post: 12106721"]Hei,

Vaihtoja. Minulla tarot apuna. Tarvitsen sinulta jotain ulkonäkösi kuvailua sekä tilannetaustoituksen (ei esim kysymyksiä "mitä tapahtuu elämässä?". vaan esim jos haluat tietää parisuhdeasioita, kerrot oletko sinkku vai et jne).

Minä olen polkkatukkainen vaaleahko nainen. Seuraaviin aiheisiin:
    - Parisuhde. Olen suhteessa. Mitä saat? Kohtalokas vaihe. Pettikö mies? Jos näin on, se tulee toistumaan.
    - Työ. Olen osa-aikatyössä, mutta en oman alani.
    Työtä tulee olemaan hyvin, älä hätäile. Osa-aika työssä on hyvätkin puolet. Alan vaihto toisi enemmän palkkaa... Mieti sitä.

Kiitos :)[/QUOTE]

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri