Hae Anna.fi-sivustolta

vaihdot

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä Silmänen, 14.09.2018.

1. Silmänen Vierailija

Tumma, ruskeat silmät, lihava nainen on nyt hyökkinyt tietoisuuteen. Hän teki erittäin ilkeästi minulle ja monelle muulle muutama vuosi sitten. Hajotti mm autoni.
    Mitä nyt neuvoksi?

Sinulle katson energioista selvänäöllä yhteen asiaan

2. Marianne.. Vierailija

Yst katsotko ketjuuni!

Sinulle tulee: hyvin tämä menee jatkossa. Jotain yritystä ikävyyksiin on jatkossakin, mutta asiat menevät oikein hyvin kun haet tukea muilta näiden onneksi pienten ongelmien ratkomiseksi. Muistutus vielä, että muista arvostaa tätä tukea ja apua muilta. Voisivatko nämä auttajat olla niitä, jotka myös altistuivat ilkeyksille viimeksi?

3. Silmänen Vierailija

Kiitos. Ongelmat eivät olleet kovin pienet ainakaan viimeksi. Rikoksen kohteeksi kun joutu minä ja moni muu.

Katson ketjuusi

4. Ennika Vierailija

Tälle on tehtävä heti loppu. Ensitöiksesi suojaat itsesi ja pyydät henkimaailmalta apua. Et anna häirikölle edes ajatusenergiaasi, suuntaa aina ajatukset pois kun hän tai hänen häirintänsä tulee mieleesi. En näe, että nyt etenee konkreettiseksi tuo vahingonteko, jos pystyt energeettisellä tasolla pitämään hänet poissa.

Minä olen sinkkuillut tarpeeksi ja nyt aivan kun joskus tuntisin sen, miltä tuntuu olla rakastettu ja rakastunut. Onko rakkaus siis tulossa pian elämääni, millainen mies?

5. Huolis Vierailija

Kiitos ketjuuni katsomisesti. Jaa-a, kun keksisikin mikä se tapa sitten näistä tuhannesta vaihtoehdosta olisikin se oikea. Ei selkene millään keskittymisellä itselleni, kun kaikkea mahdollista jo yritetty.... :(

Ei tähän nyt tule kyllä mitään tuollaista. Ei ilmeisesti saa mahdollisuutta jostain syystä tai uskalla. Pysyttele vaan kaukana hänestä kaikkien mahdollisuuksien mukaan/rajoissa. Sama muille. Viileän neutraalia suhtautumista häneenpäin.

6. Silmänen Vierailija

Kiitos.

Ihana ja kaunis elämän jatkumisen energia tulee siivittämään energiaasi pitkälle talveen. Uusia kohtaamisia. Tutustelevia ja tunnustelevia kohtaamisia. Keskipitkä villakangastakki mies värjöttelee alkutalven kynnyksellä kadulla. Puhaltelee käsiään. Tumma tukka, hoikka. Yrittäjä taitaa olla.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri