Hae Anna.fi-sivustolta

Vaihtaa

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä Lenormandin kortit, 11.02.2018.

1. Lenormandin kortit Vierailija

Minulle katsotko minun ja A- miehen kuviota tulevaisuudessa.

Sinulle myös täsmäkysymykseen vaihdan.

2. vierailija Vierailija

Korteilla minäkin katson
    Perhekeskeistä elämää olette viettäneet tahoillanne
    Yksinäisyys leikkautuu nyt pois ja onnea tulee jokin onnen kantamoinen
    Olisi mahdollista saada häneltä viitettä siihen suuntaan jo nyt lähitulevaisuudessa.

Eräs henkilö mies e kirjaimella meidän tulevaisuuden kuva ?
    Entä koska seurustelen oikeasti molemminpuolinen rakkauden kuvin millainen olisi?

3. Pipsa Vierailija

Leiskuvalta vaikuttavat tuntemuksenne molemmin puolin. Mies on yllättynyt itsekin. Haaveilet , ja kohtaattekin sitten. Ympärillä on paljon ihmisiä, yhteistä tekemistä. Korttien mukaan kesä on teille yhteistä onnenaikaa.

Minullekin voisi katsoa yhden miehen mietteitä.

4. Simppu Vierailija

Teillä synkkaa todellakin, hienoa.
    Ei ole mitään estettä eteenpäin menossa. Nautihan hänen kanssaan.
    Seesteinen tulevaisuus.

Mitä yhteistä minulla olisi/tulisi tummanpuoleiset silmät, jonkin verran pitkät hiukset omaavan, 6-kymppisen miehen kanssa? Ystävinä toivon meidän ainakin olevan. Entä tulisiko muuta, myöhemmin?
    Hän auttoi minua fyysisesti, kun olimme ryhmän kanssa lyhyellä matkalla. Tykkäämme autoista ja prätkistä. Hänellä aikuisia lapsia, minulla ei ole, mutta hyväksyn toki hänen jälkikasvunsa.
    Lähtisikö hän seuraksi johonkin tapahtumaan? Autoihin tai musiikkiin liittyen?

5. Juuli Vierailija

- huoli epävarmuus läsnä
    - hyvä käänne, positiiveen suuntaan
    - kesällä yhteinen matka/haave toteutuu

Miten kuvio mun ja T-miehen kanssa?

6. Lenormandin kortit Vierailija

Korteista nousee teidän yhteys selvästi vahvana. Jotain samankaltaisuutta. Jokin epäluottamus taustalla kummittelee. Nousee kumminkin jonkinlaista lähentymiatä. kärsimystä jostain asiasta kumminkin ja lopulta niin että asia jää sinun valittavaksesi. Ihan kuin jotain tässä henkilössä kuitenkin olisi sellaista ettet tiedä haluatko häntä lopulta.

7. Lenormandin kortit Vierailija

Tässä mies on jonkinlaisen valinnan edessä. Ihan kuin ei tietäisi mitä tekisi. Tämä heijastuu tietenkin ajatuksiin sinusta. Sekavat tunnelmat. Itse voit päättää jäätkö odottelemaan hänen tunteitaan vai jatkatko eteenpäin. Tällä hetkellä mies itsekkään ei tiedä mitä haluaa.

8. vierailija Vierailija

Kiitos
    Tiedän oikein näit tähän henkilöön mutta näätkö sellaista että ihan oikealta tuntuvaa nousisi ?

9. Lenormandin kortit Vierailija

Korttien mukaan sinä toivot enemmän kuin mies. Ei nouse ystävyyttä kummempaa tähän nyt. Toki tulevasta ei aina heti voi tietää.

Palautteena sinulle että oma tilanteeni ei miehen kanssa ole lainkaan tuo. Emme tällä hetkellä ole edes tekemisissä.

10. Lenormandin kortit Vierailija

Toinen teistä kaipaa omaa rauhaa, toinen enemmän seuraelämää. Kuitenkin olette /olisitte yhdessä hyvä kombo. Näyttäisi positiiviselta kun tulevaisuutta katson kortein. Ihan yhteistä kotia ja seesteisyyttä siinä. Kunnioitus molemmin puolin.

11. Lenormandin kortit Vierailija

Tämä asia sinun on selvitettävä ensin. Muuten energiat ei ole vapaat uudelle. Ja tämä nykyinen on siis valinta. Siihen ei saa apuja muualta kuin oman sydämen kautta.

12. biggis Vierailija

Vanhat on jätetty taakse, nykyisyyteen näkyy suhde, voi olla toivekin siitä. Tulevaisuudessa näen teidät raveissa, tai harrastaako hän hevosia?

Näkyykö romantiikkaa vai menikö jo mahikset?

13. vierailija Vierailija

Tämä ei rakkaudellista vaan ystävyyttä tai tuttavia ollahan en ole tavannut häntä estääkö tämä oikean rakkauden ? Ei siis ystäväkään saa olla

14. Lenormandin kortit Vierailija

Sinulla lienee ajatuksissa joku tietty. Tähän kysymykseesi liittyen korteista nousee kortti joka kuvastaa itsenäisyyttä ja ehkä vetäytymistä omaan rauhaan. Mahdollisuudet suhteisiin sinulla olisi mutta kuin et olisi valmis. Oletko rakentanut muurin ympärillesi.

15. vierailija Vierailija

otatko vielä? teen pöydän...

16. Lenormandin kortit Vierailija

Älä tee pöytää enään. Joudun lopettamaan tälle illalle. Kiitos kuitenkin.

17. Palaute Vierailija

Tämä meni oikein.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus