Hae Anna.fi-sivustolta

Vaihtaisin

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä Isabella, 24.07.2015.

1. Isabella Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Katson sinullle tarotein ja samalla lähetän valonenergiaa. Katso minulle rakkauselämääni. Olen vaalea, sinisilmäinen nainen. Kiitos!

2. tijujaana Vierailija

Näen sinulle jotain taukoa, lepoa, paussia. Onko sinulla eron jälkeen ollut sinkkukausi vai joku muu toipumisjakso, toisaalta voi kuvata myös jotain isompaa riitaa, joka on saanut vetäytymään omiin poteroihinsa. Epäluotettavuutta.
    Mutta tulevassa, vuoden päästä, myös parisuhde joka on aviosuhde.Tulisiko miehen kanssa tai sitten mies tuo mukanaan lapsen,jolle mielikuvitus on hyvinkin tärkeä, se voi nousta jopa jollain tavalla ongelmalliseksi.Kuviteltuja kavereita, lööperinpuhumista jne.Mies voi olla vesimerkkinen horoskoopiltaan.
    Tähän jostain syystä nousee myös työhön liittyvä naisporukka. Onko sulla otenkin hyvät suhteet heihin.

Näkisitkö talouteeni mitään, pientä kuilun partaalla olemista, helpottaako, vaikka työpaikan johdosta. Olen ruskeaverikkö väreiltäni.

3. oletko paikalla Vierailija

Vaihtaisin?

4. Isabella Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    No niin, sinulle nousee nyt sellaista vähän odottelua, mutta olet valmiina hyppäämään johonkin tuntemattomaan työsaralla. Vähän mietit, kannattaako, mutta se on sinulle hyväksi. Suurta energiaa sinulle annetaan tähän. Se tuo sinulle helpotusta talouteen, sillä ylellisyyden kortti nousee.

5. Isabella Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Olen paikalla :)

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri