Hae Anna.fi-sivustolta

Vaihtelen

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä Kesäheila, 18.06.2017.

1. Kesäheila Vierailija

Minkä näköinen on kesäheilani? Olen 35v nuorekas lyhyt vaalea nainen.

2. nappisimmu Vierailija

<3 Liittyy työasioihin tämä kaveri
    <3 Tummat hiukset ruskeahkot
    <3 Ei tavallinen tallaaja
    <3 Musiikki lähellä sydäntä

Millainen on tuleva elämänkumppani ?

3. Jalkalamppu Vierailija

4. Kesäheila Vierailija

Kiitos. Onko tämä kenties joku julkkis tai muusikko kun kirjoitit, että ei tavallinen tallaaja?

Vaaleahko mies. Työssä jossain virastossa. Paperitöitä tekee ja istuu koneen äärellä. Siistejä vaatteita käyttää. Parransänkeä tai vähän partaa. Suht pitkä ja hoikahko. Aika aktiivinen vapaa-ajallaan. Pelaa jotain joukkuepeliä.

5. Kesäheila Vierailija

Jotenkin tulee tunne, että tunnet tämän miehen jo jostain. Aika tummat lyhyet hiukset. Vähän tällainen hiljaisempi mies, joka ei pidä suurta melua itsestään. Tulee juttusillesi pian.

6. Sinulle Vierailija

Vaaleahko mies. Voi olla hieman sinua nuorempi, mutta energiansa ainakin hyvin nuorekkaat. Jostain syystä pituutta näytetään...pituuseroa?...on siis huomattavan pitkä ilmeisesti. Ihan tyyppisesi, mutta onko välillänne etäisyyttä kenties fyysisesti, jotta se jatkuisi sitten pidempään, kun tänne syksyn tullen tulisi enempi tällainen ristiverisempi mies kenttiisi ainakin tunnepuolella alkuunsa.:)

Taas huomenna geoilua metsässä...löytyykö? Minkälainen paikka josta löytyy? :)

7. Kesäheila Vierailija

Kiitos. Mulla oli tässä viikonloppuna baarista mukana pitkä ja hoikka nuori mies, jolla vaaleaksi värjätyt hiukset. Soittaa rokkibändissä bassoa. :D Hän on mua yksitoista vuotta nuorempi. Ehkä vois olla tää sama mies?

Kolme puuta saan tähän ja nämä kolmion muodossa. Aukeaa aluetta, (niittyä tms) jossa ei ole puita. Sitten tulee tiheämpi metsikkö jossa nämä kolme puuta. Havupuita.

8. Sinulle Vierailija

Sopii kyllä hyvin näkemääni :) No sittenhän olet jo kesäheilasi kohdannutkin..ettei vaan tummnisi syksyn tullen...aika meneväinen tämä mies on, mutta niinpä näyt olevan sinäkin, joten tämä juttunne tuntuu ja menee oikein hyvin. :) Joku muukin vaalea tähän tulee, mutta siinä jokin jähmeys kuvaa sitä juttua, että ei oikein etene, mutta jotakin hänen kanssaan myös saattaa olla jossakin vaiheessa, mutta se on aivan oma asiasi eikä sitä tarvitse muille kuulutella :)

Semmoista pitimäni vielä kysäistä jos näkyy, että onko kovin kaukana sieltä missä ajattelen...eli olenkohan ollut tuossa paikassa lähelläkään? Löytääkö koira sen vai kuka?

9. nappisimmu Vierailija

Musiikki tärkeä taitaa olla se muusikko josta jo kerroit mutta väritys väärä?
    Milloinka tuohon herraan törmäisin joka olisi elämänkumppani ? tuntuuko vieraalta olen itse niin maanläheinen ?

10. Kesäheila Vierailija

Kilometrin säteellä..korkeintaan 2-3 päässä olleet. Kyllä tässä koirakin käy, mutta ihminen löytää.

11. Kumpupilvi Vierailija

Hän on sinua melkein päätä pitempi ja hoikka. Hiukset ovat laineilla, tuuheat ja väriltään ruskeat. Hänellä on leuassa pieni kuoppa. Tässä kuvassa hänellä on päällään ruudullinen paita ja hän pitää sinua tiukasti kainalossaan.

Näetkö minulle heilaa tälle kesälle ja jos niin millaisen?

Horoskooppimerkkien yhteensopivuus – testaa, ovatko tähdet rakkautenne puolella!

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri