Hae Anna.fi-sivustolta

Vaihtoa aidosti

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä Isabella, 07.02.2012.

1. Isabella Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Katson sinulle tarotein, mitä haluat minun katsovan. Katsotko sinä minulle, kotimme tilannetta. Onko kaikki kunnossa, rakenteissa siis. Kaikki tieto tervetullutta.

Lämmöllä, Isabella

2. intuitiolla sinulle Vierailija

- luulin, että saan tähän selvemmänkin vastauksen, yritän kuitenkin
    - seison nyt olohuone/keittiö alueella, siinä on periaatteessa kaikki kunnossa. Energia on valoisa. Olohuoneen/keittiön takana olevat tilat ovat energioiltaan tummemmat, kylppäri/sauna?
    niiden kohdalla on iso ?. Yksi nurkka ja lattian alus. Onko asunto lattiasta lämmin? Yläpohjasta saan kuvan eristeiden lisäämisen tarpeesta. Tilat tuntuvat toispuoleisilta, siis osa ihan ok ja osasta tulee oudommat energiat, joka nostaa sinulle solarin päälle painetta.
    Kysy lisää täsmällisemmin, jos koet, että osaisin auttaa.

- katso minulle taroteilla tätä vuottani. olen hakemassa totaalista muutosta työhön, kotiasioissa painaa raha.

3. Isabella Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kiitos sinulle, olohuoneen takana on tosiaan kylpyhuone ja sauna. Siellä on mahdollista kosteutta ollakin. Lattia huolestuttaa myös, parketti on laikukas. Voitko vielä paneutua noihin kahteen alueeseen tarkemmin?

Sinulle näytetäänkin nyt uuden alun mahdollisuutta. Selkiintymistä asioissa on tulossa. Nyt kannattaa välttää kaikkia äärimmäisyyksiä, jotta tasapaino säilyykin.Sinulla on taitoa käsitellä asioita ja eritellä niitä, käytä nyt tätä taitoa. Tilanne on nyt otollinen uuden aloittamiselle ja menestykselle!

Lämmöllä, Isabella

4. Isabella Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
  5. sitrus.. Vierailija

Kosteusvauriota on tiedossa ja rakennustarkastajaan kannattaa olla yhteydessä. Tekee kartoituksen. Vuotava putki liittyy tähän ja on saanut muhia jo jonkun aikaa. Remonttia tiedossa, pahoittelen.

Mitä korttisi kertovat miespuolisen ystäväni ja minun väleihin?

6. Isabella Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Sinulle nousee äidillisyyttä ja dramaattista ulkoista muutosta. Olisiko mahdollista perheenlisäyksen tulo? Tässä näin lyhyesti.

Lämmöllä, Isabella

7. sitrus.... Vierailija

Kiitos. Tuliko sinulle hallitsijatar ja sauvojen prinsessa? Perheen lisäys ei ole mahdollista.

Sulle nousee vielä se, että on laitettava toimeksi.

8. Isabella Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Nousi Hallitsijatar, Kuolema sekä Taikuri kortit. Juu, toimeksi aiomme laittaa, homekoira aiotaan tilata kotiamme nuuskimaan.

9. sitrus.. Vierailija

Kiitos. Tulkitsen asian tällä tiedolla hieman toisin. Kiitos!

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri