Hae Anna.fi-sivustolta

Vaihtoa koronaan liittyen

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä tulevaisuuskuva, 16.05.2020.

1. tulevaisuuskuva Vierailija

Tahtoisin tehdä erilaisen vaihdon. Olen näkökykyä käyttävä henkilö ja vastaan sinulle omaan hieman taustoitettuun kysymykseesi taitojeni mukaan tulkiten.

Haluaisin vaihdossa näkemyksesi koronatilanteesta Suomessa ja muualla, kuten kestosta, kuinka paljon tulee vielä laajenemaan Suomessa ja miltä talousnäkymät ja muutokset yhteiskunnassa näyttävät jne.
    Kirjoita, mitä aiheesta sinulle annetaan. Olen itse asiaa pähkännyt ja saanut jotain tietoa, joka on osittain
    ristiriitaista esim. hallituksemme strategian suhteen. Myös hallitukseen liittyvää asiaa voit tuoda ilmi.

Kiitos mielenkiinnostasi. Pyrin antamaan oman vastaukseni muutaman tunnin sisällä jokaiselle vaihtajalle. Vaihtoaikaa tämä viikonloppu.

2. Linnunlaulua Vierailija

Korona aiheuttaa vielä harmia. Hallitus reagoi vielä voimakeinoin, mutta koen ettei kouluja enää suljeta. Varovaisuutta pitää noudattaa pitkään, vaikka ihan loppu vuosi näyttääkin jo helpommalla. Suomi selviää tästä paremmin kuin muualla maailmassa. Ei tämä ohi vielä ole, vaikka tilanne on nyt hyvä.

Mitä näet minun loppu vuoteen? Korona erakoitti, vaikka on tässä ollut muutakin. Kaikessa on puolensa, niin myös tässä ajassa. Olen tumma ja eronnut nainen.

3. Linnunlaulua Vierailija

Tämä kriisi harventaa yrityksiä ja luo myös uudenlaista. Jättää syvän jäljen josta noustaan. Koko maa saa osansa, mutta näyttää siltä, että jotkut alueet selviävät vähemmällä. Taloudellisesti tämä vaikuttaa koko maassa.

4. vierailija Vierailija

Kiitos, kiinnostava aihe. Oma tuntemukseni on, että tilanne on alkusysäys hitaalle, mutta perustavanlaatuiselle muutokselle, joka voi loppuviimeksi kääntyä joko positiiviseen tai negatiiviseen suuntaan. Ihmiskunnalla olisi nyt tilaisuus muuttaa tulevaisuuttaan ja ratkaista globaaleja ongelmia (esim. ilmastonmuutos, köyhyys, biodiversiteetti), jos se ottaa käyttöön uudenlaisia toimintatapoja ja ajattelumalleja. Kysymys ei ole vain poliittisista valinnoista, vaan myös yksittäisten ihmisten toimista ja suhtautumisesta eli siitä, pyrimmekö kriisitilanteessa vain omaan hyväämme vai kaikille yhteiseen hyvään. Ajattelen Suomen mahdollisesti olevan edelläkävijöiden joukossa tässä muutoksessa.

Minua mietityttää oma jaksamiseni nykytilanteessa, joka on monella tavoin haasteellinen.

5. tulevaisuuskuva Vierailija

Kiitos vastauksesta. Sinut koen kulkemassa polulla, olet etummaisena tässä. Molemmilla sivuillasi on henkilöt. Vasemmalla oleva pyrkiii pysymään tahdissasi. Oikealla puolella kulkeva on muutaman metrin sinua ja vasemmalla kulkevaa taaempana, vähän kuin tarkkailijana. Tämä oikealla puolella oleva on vaaleissa energioissa, mutta hänellä on ehkä terveysasia, asthma tms. Vasemmalla kulkija on tummempi ja vähän roikkuva, tai henkilö, joka ei halua päästää sinua näkyvistään. Sinulle avautuu kesän aikana uutta ihmissuhdepuolella.

6. Linnunlaulua Vierailija

Kiitos. Tarkennatko ovatko nämä henkilöt naisia vai miehiä? Eli onko kyseessä romanttisesta vai ystävyydestä?

7. tulevaisuuskuva Vierailija

Kiitos kuvauksesta, muutosta tarvitaan.
    Sinä pärjäät lopulta ihan hyvin. Nyt on paineita, jotka vaikuttavat energiakentissäsi ja myös kehossasi. Paineet ilmenevät vatsan alueella ja näyttää, että reagoit ylipäätään vatsan kautta paineisiin. Myös kurkullasi on kohta, joka heijastuu keuhkoputkia pitkin alaspäin. Asioiden selvittely muuttaa tätä kuvaa. Päässäsi hyrrää ja tarvitset keskittyä, pysähtyä tilanteesi arviointiin. Älä anna stressille sijaa. Näen tilanteesi huomattavasti selkeämpänä ja sinut voimaantuneena muutaman ajan päästä.

8. tulevaisuuskuva Vierailija

Tummempi näytetään hoikkana, tummat housut jalassa, voisi olla myös urheilullinen nainen. Oikealla oleva on mies.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri