Hae Anna.fi-sivustolta

Vaihtoa tänä päivänä

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä uudet tuulet, 11.07.2019.

1. uudet tuulet Vierailija

Tervehdys. Vaihtaisin mieluusti tottuneen tulkitsijan kanssa.
    Katson itse selvänäköisesti ja intuitiivisesti energiaasi tulkiten, mieluiten
    yksilöityyn kysymykseen.

2. uudet tuulet Vierailija

Äsh. Unohdin oman aihepiirini katselijoille.
    Mitä näkyy tulevaan työelämän tai terveyden tai molempien osalta.
    Nyt en ole töissä, suunnittelun alla pari hommaa, joissa voisin työllistyä.
    Tai mitä nyt sitten kauttasi annetaankaan.

3. aika vierii Vierailija

Työssä näkyy projektimuotoista työtä syksyyn, mikä pitää sinut kiireisenä. Rahaa tulee niukasti, mutta jatkossa kyllä elätät itsesi, jopa mukavasti, koen jonkinmoista yrittäjyyttä, joka pääse vauhtiin ensi vuonna. Uutta ideaa ja yhteistyökumppaneita on luvassa. Terveydessä vanha vaiva nähtävästi on välillä ärhäkkä. Uutta sillekin saralle tulossa, koen, että vuoden lopussa olet jo paremmassa kunnossa.
    Nousujohteisena näen kyllä elämäsi. Töitä saat/joudut tekemään, muista kerätä voimia välillä.
    Minulla mielessä myös työ (jota ei ole) ja terveys(jotain hormonaalista?). Terveys vie voimia, eikä oikein mitään löydy vikaa, työtä etsin kovasti, sillä rahat vähissä.
    Mitä sinulle annetaan asioihini? Kiitos.

4. uudet tuulet Vierailija

Suuri kiitos sinulle.
    Koen tilanteesi ja energiakenttäsi olevan kuin tauolla, levossa. Kroppasi ei toimi normaalisti. Käsivarsissa aina olkapäästä sormiin on jonkinlainen heikkous tai voimattomuus. Myös alaraajoihin saan tuntuman voimattomuudesta. Hormonaalista syytä epäilet, oletko käynyt tutkimuksissa. Chakroista tulee kurkun alue esille ongelmallisempana, onko kilpirauhasarvojasi seurattu? Kehosi tuntuu siis nyt väsyneeltä, en saa tietooni mitään yksittäistä tekijää tai syytä. Otata kaikki veriarvot ja kokeet, sellaisen neuvon saan, myös sydänalueen testit. Syy löytyy ja tilasi paranee.
    Työstä tulee tunne, että ensi vuoden alkupuolella saat työtä ja tilanteesi tältäkin osin paranee. Toivon kaikkea hyvää sinulle ja teen sinulle illalla hoidon.

5. aika vierii Vierailija

Kiitos. Aika laajat tutkimukset on tehty. Sydämestä ei vikaa löytynyt. Veriarvoissa ei poikkeavuutta. Struuma on ja siihen liittyviä tutkimuksia tulossa.
    Toivon sinulle myös kaikkea hyvää, selkeästi näen, että menet eteenpäin myötätuulessa:).

6. Jännän äärellä Vierailija

Tapani on sanoa suoraan mitä nousee esille, joten toivon että tyylini on ok.

Työelämä ei ole tässä helppo asia, näkisin että haluat tilanteessasi eteenpäin ja töihin mutta kuitenkin jätät ratkaisun tekemättä ja jäät roikkumaan entiseen. Onko pelkoa että menisi pieleen vai mikä jarruttaa ja kääntää sinua sisäänpäin, tiedät parhaiten itse.
    Tässä on myös jotain katkeruutta siitä ettet olisi saanut aiemmin ansaitsemaasi huomiota ja arvostusta. Onko työelämästä tullut vähän kuin peikko tietyllä tapaa.

Terveysasioihin nousee paljon henkilöitä, onko sinulla ollut väsymystä ja olet joutunut muitten asioiden takia kuluttamaan voimiasi.Terveysasioissa en ole kpvin hyvä joten ei siitä enempää.

Saisitko työnhakuuni näkymää, joko tärppää vai joudunko pitkään käymään vanhassa?

7. Krapu Vierailija

Sinun on hyvä kulkea polkuasi eteenpäin, mikä selkenee askel askeleelta. Suunnan olet jo ottanut ja kuin johdatuksena eteesi avautuu tilaisuuksia. Tämä mitä mietit kovasti, on suunta ja sen tunnistatkin omaksesi. Siihen liittyen jokin sijoitus. Saat tukea ihmiseltä, joka on saman alan tai samalle tielle lähtenyt. sitten näkyisi vielä uutta lisää, mikä ei ole vielä konkreettista, mutta täydentää tätä työtäsi. Luottamista tarvitset ja rohkeutta, mutta sitä sinulta löytyy. Jokin ominaisuus tai taito mikä on viime aikoina ollut sinulla taka-alalle, otetaan käyttöön menestyksekkäästi.

Vaaleahko mies, johon minulla oli tunteita, tulee välillä ajatuksiini. Nähdään luultavasti syksyn aikana sillä meillä on yhteisiä ystäviä. Miten mies kokee minut ja voisiko tämä lämmetä vielä?

8. Elämä. Vierailija

Työssä jotain sellaista tulossa missä itse ikäänkuin suunnittelet ja yhdistät jo osaamaasi ja tämän lisäksi yhdistät siihen jotain jota olet valmis opiskelemaan. Opiskelu nousee muutenkin tärkeään asemaan elämässäsi lähiaikoina. Sen avulla on mahdollista sitten tehdä vielä enemmän itsenäisiä ratkaisuja. Syksy ratkaisee kohdaölasi paljon. Valinnat osuvat siihen. Työttömäksi et jää mutta työelämäsi on kovin vaihtelevaa ja kehittyvää.

Miksi kuulin että minulle olisi sanottu olkapäästä jotain. Onko vaiva siinä vai onko herkkä muuten.

Tumma mies jonka "jätin" hänen päättämättömyytensä vuoksi. Ikävä on kyllä mutta tulisiko tästä vielä jotain myöhemmin?

Vaalraa miestä olen nyt tapaillut. Miltä tämän kanssa näyttäisi?
    Vai onko tulossa joku kolmas? Millainen?

9. vierailija Vierailija

Toinen suunnitteilla olevista töistäsi kantaa eteenpäin muutaman kuukauden, syysaikaan aloitusta siihen.
    Sinusta tulisi hyvä oman firman pyörittäjä, joten siihen kannattaisi vähitellen ryhtyä panostamaan, kurssin tms. kouluttautumisen avulla. Kun pohjustat sen perusteellisesti, niin hyvältä näyttää, vaikkei helpoin väylä olekaan työmaailmassa se. Uuden oppimista muullakin sektorilla, tarkoittanee vapaa-aikaa, tumma mies siihen liittyy, ystävänä ainakin tulee olemaan. Hyvää kesän jatkoa sinulle!

Mitä pappimiesten osalta on näkymää?
    Toukokuussa näin kahdesti kitaraa soittavan ja laulavan ruskeatukkaisen (pitkät) 10 vuotta vanhemman rockpapin (vaimonsakin kanssa puhuin). Ja viikko aikaa vain vähän vanhemman, mustatukkaisen (pitkät), joka erottuu joukosta koruineen ym.
    Kumpikin hoikkia. Kehittyykö ystävyys?
    Auttaisivatko virallisissa asioissa (koen, veljeni salaa kuolinpesän asioita minulta)? Entä rockpapin vaimon kanssa, voisinko ystävystyä? Kiitos.

10. uudet tuulet Vierailija

Kiitos. Tulkinnassasi on toden tuntua, ymmärsin tarkoituksesi.

Näen niin, että vaikka nyt tympii, on vielä oltava nykyisessä. Aika on vaikea määritettävä, sanoisin, että jatkat kuukausia nykyisessä. Työpolkusi näyttäytyy minulle nauhana, jossa parin kk:n päässä on pieni V:n muotoinen kuvio ja sitten jatkuu vähän ylämäkenä eteenpäin. Kulkeminen ei ole niin ihanaa, kun työpolun pinta on kuhmurainen, kuin pienillä kivillä varustettu. Ensi vuoden maaliskuussa saisin avautumaan jotain tosi kivaa ja odotettua.

11. uudet tuulet Vierailija

Kiitos lohduttavista sanoista, etten jää työttömäksi kuitenkaan.

Saan olkapäähäsi tuntuman takaa päin, jossa olan yläosassa pienehkö alue, joka vaivaa, on turhan kiinni ja pistemäisenä tummana alueena erottuva.
    Tumma mies on energioitasi lähempänä kuitenkin kuin vaalea, vaikka nyt hän näyttää rinnallasi kulkevankin. Kannattaisi vielä selvitellää tumman kanssa tilannettanne, ettei jää kaivamaan ja voi aueta sen myötä jotain. Hän on kuitenkin energiassa niin suoraan edessäsi vahvana. Kolmatta vaihtoehtoa en nyt näe. Selvittele asia tumman kanssa ja sitten katso, mitä tämän vaalean osalta elämällä annettavaa, vielä asiat auki ja voivat kääntyä moneen suuntaan.

12. uudet tuulet Vierailija

Kiitos. Siis toinen suunnitelmani antaisi muutaman kuukauden ajalle työtä syksyllä. Yrittäjyys, pitää miettiä.

Kysymyksesi on vaikea minulle vastattavaksi. Saan kuitenkin selkeän kuittauksen, että saat apua erityisesti tältä jälkimmäilseltä. Näen myös pitempiaikaista yhteydenpitoa ja pitkiä hyviä keskusteluja molempien kanssa. Asiasi selkenee, saat apuja, se tässä tulee esille. Nyt asia painaa sydämellä.

13. vierailija Vierailija

Vastaan sinulle vöhän myöhemmin.

14. Krapu Vierailija

Kiitos

15. uudet tuulet Vierailija

Huomenta.
    Koen haikeuden ja haaleuden sekä kurkkuchakran painetta. Vaalea mies ajattelee sinua ajoittain. Kohtaaminen tulee. Tunnustelevaa puhetta, keskustelua, silmäyksiä. Näen kuvan, jossa kuljette vieretysten ja puhutte, välillä käsi kädessäkin. Minkälaiseen suhteeseen on mahdollisuutta, on avointa. Sydänchakralla miehellä painetta, jos vähän sinullakin. Ole avoin yllätyksillekin.

16. otatko vielä? Vierailija

Voisin tehdä sinulle korttipöydän jos olet vielä vaihtohalukas.

17. Uudet tuulet Vierailija

Voin vaihtaa mieluusti kanssasi.

18. otatko vielä Vierailija

Kiva että vaihdat.

Minulle nousee työelämässäsi - sekä energiana että kortissa - iso "lohikäärme" jota joudut työstämään ja tämä on enemmänkin sisäinen asia. Itse asiassa joudut käymään tätä lohikäärmettä vastaan ja katkaisemaan siltä pään. Kyseessä on joku jolla pidättelet oman potentiaalisi esiin tulemista. Tämä on iso henkinen haaste jonka ratkaisu tulee nostamaan sinua hyvin paljon eteenpäin. Prosessi on kesken ja siinä voi olla haastetta mutta ei mitään sellaista mistä et selviäisi. Ohjausta sinulle on tarjolla paljon tässä ns. kohtalonkysymyksessä.

Saan myös terveyteen ja energiaan ikään kuin sen näkymän että nämä käyvät tuon työkysymyksen kanssa jotenkin "yhtä". Silloin kun on paras levähtää, sinut pysäytetään. Ja silloin kun voimaa tarvitset, voimaa kyllä on, eikä mitään hälyttävää terveydestä nouse tähän, päin vastoin, korteissakin tulee esiin voiman ja energian kortteja.

Haluaisin että katsot suhteeseeni. Olin aiemmin varma hänen olevan minulle oikea mutta nyt esiin tullut melko pieni mutta itselleni merkityksellinen asia on saanut minut kyseenalaistamaan koko suhteen ja miettimään olenko oikealla tiellä jos olen hänen kanssaan, vai onko se enemmänkin omiin toiveisiin ja kuvitelmiin pohjautuva suhde jolla ei sitten ole sitä todellista perustaa?

Minulla on muutenkin myllerryksessä useampi asia, niihinkin saa katsoa jos tulee jotain viestiä.

19. uudet tuulet Vierailija

Kiitos katsannostasi. Anteeksi vastaukseni viivästyminen.

Sinun energiakentistäsi saan muutamia asioita irti. 2. chakra nousee esille ja pyörii aika voimakkaasti, sieltä tulee käsittelyyn asioita sinulle. Ota tämä alue tarkasteluun ja rauhoita tilannetta. Sitten tulee kurkkuchakra, joka antaa itsestään viestiä, heijastuu myös sydänchakralle. Energiakenttäsi ovat hieman supistuksissa, sivuilta olet vetänyt itseäsi sisään, sama tilanne, jos yrität mahtua kapeasta ovesta sisään. Edessäpäin energiakenttä on laajempi, mutta siis paineisuuttakin on.
    Suhteesta sanoisin, että tämän asian pohjalla on oma epäröintisi, jonka vakavuuden voit punnita vasta kun tarkastelet omaa tilannettasi ja perisyytä.
    Näen miehen kuitenkin asettuvan rinnallesi, jos ja kun niin haluat.

Tulevaisuuden usko ja visio, kiinnitä niihin huomiosi. Kun kirkastat päämääräsi, asiat alkavat toimia.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri