Hae Anna.fi-sivustolta

Vaihtoa toivon

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä Korttien tuomaa, 21.05.2020.

1. Korttien tuomaa Vierailija

Rakkauteen pyytäisin vaihtoa. Olen sinkku, vaalea ja elämän puitteet kutakuinkin kunnossa. Kumppania ei vain näy. Mitä näkisit tähän?
    Sinulta pyydän hiustenväriä ja kysymystä, katson korttien avulla.

2. vierailija*** Vierailija

No minäpä vaihtelen, pitkästä aikaa. Teen pöydän, joten menee hetki kun kirjaan tänne mitä näkyy.

Minulle kiitos samaa :) Olen vaalea, työssä ja vapaa. Mitä näet ihmissuhteisiin? Rakkauteen. Jos työhön tulee jotain myös, niin kiitos.

3. vierailija*** Vierailija

No niin:

Pöytään tuli ensin vanhempi nainen jostain syystä, viestintuojana. En saa selvää tarkemmin. Tämä aika pian edessä, merkittävä viesti kun tuli esille. Ei liene harmia, kun ei varoitusta.

Vielä menee hetki, kunnes kahtakin herraa näytetään. Tässä onkin sitten pohdittavaa sulle. Ristiverinen ja jotenki virkamiesmäinen, vaaleampi tekee jotain liikkuvaa työtä, liikkuu työkseen. Pöytäni tapahtumat ovat yleensä tulevan vuoden sisään. Eli ihan ensi viikolla ei jalkojasi alta vie kukaan, mutta ajankohdan/aikakauden muutos tässä, olisiko siis kesä syksyyn kääntyy :) kun alkaa olla hollilla!

Ei huonolta näytä!

4. Korttien tuomaa Vierailija

Kiitos vaihdosta. Sinun pöydällesi menneeseen nousi ristiverinen mies, hänen vaikutusta näkyy vielä tässä nykyhetkessä. Tämän miehen kanssa eroa näkyy vielä jonkin aikaa, tässä on surua ja muutostyötä, ihan vielä lähitulevaisuudessa. Pidemmälle tulevaisuuteen nousee rakkauskortit, jossain sosiaalisessa tapahtumassa, tähän nousee ystäviä ja ilonpitoa, tapaat jonkun joka vie sinulta jalat alta. Hän on sukkelasti ajatteleva ja hyvin määrätietoinen, hän myös näkee sinut ja päättäväisesti tekee tilaa luoksesi.
    Minun pöytäni myös kattaa noin vuoden, joskus ylitsekin.

5. vierailija Vierailija

Rakkautta ei vielä tähän vuoteen, karmallinen tilanne. Nauti ystävistä nyt tai heti kun voit, kesän aikana tapaat heitä ja nautit heidän seurastaan. Vuoden lopulla menestystä työ- tai liiketoimissasi.

Miten muutto, onnistuuko tänä vuonna vai meneekö pidemmälle? Naapurin toimet, saanko oikeudenmukaista apua häiriöihin?
    Minulla on tummanharmaat hiukset, asun yksin.

6. Korttien tuomaa Vierailija

Kiitos vaihdosta. Sinun muuttosi tulee ja tupsahtaa vähän kuin varkain pöytään, yllättävänä tekijänä. Tähän nousee jokin käänne joka on eduksesi, myös rahallisesti tulee suotuisa tuulahdus. Valitettavasti naapureillesi en näe mitään vastuunottoa, vaikuttaa melkein jo siltä että he ovat paatuneita ja mielestään oikeutettuja häiriöiden tekoon. He voivat yrittää jollain tempulla myös häiritä muuttoasi, siinä suuremmin onnistumatta. Parempi joistakin tilanteista vain poistua, vähemmällä pääsee.

7. Hanne Vierailija

Verho tai este edessä , asian työstämistä . Kesällä verho avautuu ja kumppani tulee ja jää.
    Olette onnellisia,hyvin samanlaisia.
    Minulle milloin työllistyn ja milloin muutto?

8. Korttien tuomaa Vierailija

Kiitos vaihdosta. Menee ehkä syksyyn kun valitset kahden työpaikan välillä kumpaan haluat. Muuttoa en saa kortteihin, tulee tunne että on ajankohtainen myöhemmin.

9. Hanne Vierailija

Kiitos. Onko työpaikat tuttuja/entisiä vai uusia? Onko työmatkaa?
    Nostan sinulle kortin vielä kun kerrot numeron.

10. vierailija Vierailija

Kiitos, vahvistit naapureiden tilanteen minua kohtaan. Olisi ikävää jos pelkästään heidän vuoksi muuttaisin, tuo toimintansa ainoastaan vauhdittaa ajatustani muuton toteuttamiseen.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri