Hae Anna.fi-sivustolta

Vaihtoa tosimielellä

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä Kutsun kuulen, 11.08.2018.

1. Kutsun kuulen Vierailija

Voisin viikonlopun aikana vaihdella, jos vain vaihtajia löytyy.

En tiedä oliko vain kesäloman lopun "ahdistusta" vai mitä mutta ajatuksissa on pyörinyt työn ja alan vaihto. Mitä se voisi olla, niin siitä ei ole mitään ajatusta. Opinnot nykyiselle alalle on myös harkinnassa käynnistää uudelleen, mutta tasapainottelu työn ja opintojen kanssa tuntuu vaativalta. Opiskellen löytäisin ehkä uusia väyliä alalla työskentelyyn?
    Kesä toi mukanaan uutisia ihmissuhteeseen, joita olin jo vähän osannut aavistellakin. Miessuhde jäi taakse. Tulevaan jo rakkausrintamallakin huhuilen, mitä eteenpäin näkyy?

2. neena Vierailija

Opiskeluja tulee, tähän nousee omaa alaa laajentavaa opiskelua. Löydät opintojen jälkeen mieluisampaa työtä. Kovaa työtä tiedossa (opiskelut+työ), mutta en sinä lannistu. Sitkeytesi palkitaan.
    IHmissuhteissa nyt jonkin aikaa hiljaisempaa. Mutta myöhemmin ristiverinen mies tulee tutuksi ja rakkaaksi. Teillä on yhteisiä mielenkiinnon kohteita useita, joten helppoa on olla yhdessä. Tapaaminen tulee arjen keskellä.
    Minulla syksyn haasteena opiskelu, mutta etsin työtä siihen rinnalle, koska opiskelu maksaa jonkin verran. Yksinäinen olen myös. Ei löydy helpolla ihmissuhdetta aikuiselle naiselle. Saatko mitään näkymää näihin juttuihini? Kiitos.

3. vastaatko... Vierailija

...minulle? kyselee neena

4. Tttttt Vierailija

???? Vastaatko kysyjälle?

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä