Hae Anna.fi-sivustolta

Vaihtoa

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä Mietteitä, 14.05.2020.

1. Mietteitä Vierailija

Minulla on hyvä ystävä, jonka seurassa viihdyn ja meillä huumori lentää. Hän on mies ja joskus tulee ajatuksia muustakin kuin ystävyydestä. Entä hänellä? Pilaisiko liika säätäminen tämän ystävyyden?

Vaihdan sinulle myös yhteen aiheeseen! Kiitos aidosta vaihdosta.

2. Tiktok Vierailija

Miehen mielestä sinä olet täydellinen ystävä, hän ei ehkä ole ajatellut suhdettanne muunlaisen. Teille voisi kyllä syntyä rakkaussuhde, mutta tilannetta ei kannata yhtäkkiä kääntää siihen suuntaan. Sopiva tilanne voi tulla, ja sitten kannattaa ottaa riski ja toimia.

Minäkin kysyisin samantapaista, on mies jonka kanssa tuttavaan. Olen katsellut häntä jo pitkään... Onko hänellä mitään tunnetta minua kohtaan?

3. Mietteitä Vierailija

Kiitos sinulle! Ollaanko valmiita luopumaan jostain rakkauden eteen? Uhrautuminen tavalla tai toisella nousee kuvastamaan suhdettanne ja sitten ympäristön reaktiot vaikuttavat myös käyttäytymiseenne. Tunteiden avoimempaan näyttämiseen kannustetaan, jotta toinenkin rohkaistuu eli ehkä voit olla avoimempi niin hänkin uskaltautuu. Mies pitää sinusta ja katsoo naisellista ulkomuotoasi hymyillen. Sinun pieni ominaisuutesi, tapasi puhua tai ilmaista itseäsi eleellä viehättää sillä hän on sellaiseen kiinnittänyt huomionsa.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri