Hae Anna.fi-sivustolta

Vaihtoa

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä Ruiskukka, 21.05.2020.

1. Ruiskukka Vierailija

Työ tuntuu äärimmäisen raskaalta valtaisan työmäärän suhteen.
    Tuleeko apuja vai onko pakko jättää koko työpaikka ja lähteä uusia uria etsimään?
    50+ nainen ja ruskeat hiukset.

2. Rentukka Vierailija

Tämä työ haastaa ja uuvuttaa sinut. Riittämättömyyden tunnetta sinun ei ole syytä ruokkia sillä työmäärä on liiallinen suhteessa henkilöihin. Ylempää tähän ei ole jostain syystä halukkuutta tarttua, vaikka tiedostetaankin ongelmat. Sinulle tulee uusia mahdollisuuksia ja joku toinenkin on lähdössä työpaikalta.

Minkälaisia mietteitä ja tunteita herätän tummassa, tulisessa miehessä?

3. vierailija Vierailija

Tulee apua, mutta ei niin pian kuin toivot. Näyttää vähän siltä, että vaihtoa toiseen työpaikkaan teet. Oma hyvinvointi nousee kaiken muun yläpuolelle. Ja tuskastut myös työpaikan esimiesten/esimiehen hitauteen. Ajallisesti ehkä syksy tai talvi.

48v ristiverinen nainen. Mitä näet romantiikkaan ja intiimiin. Pelkkä intiimikin käy. Kuvaile miestä.

4. Ruiskukka Vierailija

Hän näkee sinut naisellisena ja on viehättynyt siitä puolesta sinussa. On tämä mies
    myös syvemmän tutustumisen arvoinen. Näen teidät tanssimassa jossain hitaita.
    Hän myös pitää arvoautoista ja kesä suo mahdollisuuden autoajeluihin kauniissa Suomessa.

5. Ruiskukka Vierailija

Tähän nousee heti kapeakasvoinen mies jolla on parta. Taitaa olla tuttu jo ennestään eli mielestäni tunnistat hänet tästä partakuvauksesta. Farkut ovat hänen tavaramerkki.

6. Whitefeather Vierailija

Tässä tilanteessa on nyt jotain mätää, minkä tiedostat itsekin. Apua tulee taholta, mistä et pidä mutta apua se on sekin. Anna itsellesi lupa huolehtia omasta hyvinvoinnistasi ja tehdä kivoja asioita aina kun siihen tulee pienikin mahdollisuus. Auttaa pärjäämään. Uusi alku töihin liittyen on nupullaan, mutta ottaa aikansa kun se kehittyy kukkaan. Parempaa on luvassa siis, mutta tarkoittaa työhön vaihdosta aikanaan. Tiedät kyllä mihin kääntyä kun sen aika on.

Katsotko mulle ketjuni kysymykseen :)

7. Ruiskukka Vierailija

Kurkkaan ketjuusi.

8. Auris Vierailija

Tämä jatkuu näin vielä tulevassa. Sinulle tarjoutuu tilaisuus itse muuttaa omaa tilannetta. Voi olla, että apuakin tulee, mutta näkisin niin, että sinä vaihdat paikkaa. Tämä tilaisuus tulee jo kesän aikana.

Miten minun rakkauselämän kuviot näkyy tulevassa? Ketään ei ole. Treffeillä olin äskettäin, mutta en tunne oikein vetovoimaa.

9. Ruiskukka Vierailija

Treffit eivät jatku tämän kohtaamasi henkilön kanssa. Koen, että katselet, kuuntelet ja kesän vielä kuljet yksin, mutta syksy tuo muutoksen ja tapaat harmaapaitaisen ja harmaapartaisen miehen ja tähän liittyy vesielementti jotenkin.

10. Ruiskukka Vierailija

11. vierailijavastaa Vierailija

Vielä et lähde, ei ole sen aika. Kesä menee ja syksyllä on muutos tähän paineiseen tilanteeseen. Se tulee toisen, tumman naisen muodossa, eli hän on tässä ratkaisuna asiaan.

Tulee mahdollisuus myöhemmin kuitenkin, saat valita, jäädäkö vai opetella uutta tietyllä tavalla. Vaikuttaa kuitenkin siltä, että työnantajasi ei jotenkin kuitenkaan muuttuisi.

Raskaat ajat helpottavat kun hetken jaksat. Kerää voimia kesästä:)

Minulle voisit katsoa miltä näyttä ihmissuhderintamalla? Mitä tulevaan? Vaalea olen ja vallan aikuinen. Jos työhön nousee, niin sitäkin saa katsoa. Kiitos.

12. Ruiskukka Vierailija

Näen, että sinua päin kävelee hoikka, parrakas, ruskeatukkainen mies. Mies on hillitty ja hallittu. Hän kävelee vastaan ja sinä lähdet hänen mukaansa ja kävely jatkuu yhdessä. Olisiko tämä urheilullisuus se, mikä teitä yhdistäisikin vapaa-ajan vietossa? Työhön en saa isompia sinulle. Koronalla on ollut osuutta asioihin ja jotain lisää tulee syksyllä johtuen koronasta. Pieniä muutoksia sen vuoksi, mutta muuta ihmeellistä ei tule.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri